י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המטפלת מדברת: "לא אשכח"

מרים גליק, מטפלת המשפחתון בו נפטר הפעוט, מדברת לראשונה: "לא אצליח לשכוח את הזוועה"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

יום לאחר שתינוק בן חצי שנה נחנק למוות במשפחתון בבני-ברק, התראיינה המטפלת לראשונה ב'גלי צה"ל'. בראיון סיפרה מרים גליק, בת ה-68, כי אינה מצליחה לעכל את גודל האסון. "אני לא קולטת איך זה קרה. הילד נראה טוב ופתאום הראש שלו היה מוטל לאחור. לעולם אני לא אצליח לשכוח את הזוועה הזו".

כזכור, אתמול (ד) בשעות הצהריים התקבלה במד"א הודעה על תינוק מחוסר הכרה הנמצא במשפחון. כוחות שהגיעו למקום ניסו להחיותו, ללא הצלחה, ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן בבית החולים 'מעייני הישועה'.

מהחקירה עלה, כי הפעוט הושיט יד לעבר מפת ניילון ומשך בה לעברו, וכתוצאה מכך המפה נכרכה סביב צווארו עד שנחנק ואיבד את הכרתו.

מטפלת המשפחתון עוכבה לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות, ושוחררה בערבות.

לדברי גליק, המטפלת למעלה מ-30 שנה בפעוטות במשפחתון, המקרה אירע עת ניגשה למטבח להכין כריכים לתינוקות ולא השגיחה עליהם למספר דקות.

גליק סיפרה בראיון כי ביקרה את הורי הילד, והתקבלה על ידם בחום. "ההורים קיבלו אותי מאוד יפה והם כל הזמן דואגים לי שאני אהיה בסדר. הם גם אמרו שאת ילדיהם האחרים ימשיכו להביא למשפחתון כי הם סמוכים עלי בלב מלא".

בא כוחה של גליק, עורך הדין גיל דחוח, אמר ל'גלי צה"ל': "מדובר בטרגדיה כפולה של המשפחה ושל המטפלת שקרה במשפחתון הכי מבוקש באזור".

קישורים:
מקור הידיעה
תינוק נחנק למוות ממפת ניילון
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד