י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הטבות בבינלאומי - משכנתאות

עם השלמת מיזוג הבנקים למשכנתאות משיק הבנק לראשונה את מותג המשכנתאות החדש: 'הבינלאומי-משכנתאות'

תפיסה חדשה. הבינלאומי
תפיסה חדשה. הבינלאומי

מיזוג הבנקים למשכנתאות מקבוצת הבינלאומי (הבנק הבינלאומי למשכנתאות ובנק עצמאות) לתוך הבנק הבינלאומי הושלם בהצלחה, ועם השלמת המיזוג, משיק הבנק לראשונה את מותג המשכנתאות החדש של הבנק: "הבינלאומי – משכנתאות".

ההשקה מלווה בקמפיין שיווקי במסגרתו מושקים מוצרים חדשים המגלמים בתוכם הטבות ללקוחות, כאשר הדגש הוא על לקוחות המשלבים פעילות משכנתאות עם פעילות בנקאית בבנק המסחרי.

עם השקת המבצע אמר ראש אגף בנקאות בבנק הבינלאומי, הסמנכ"ל ישראל טראו, כי מיזוג הבנקים למשכנתאות לתוך הבנק הבינלאומי יאפשר להפוך גם את המשכנתא לחלק אינטגרלי מהפעילות הבנקאית.

"תפיסה חדשה זו תהפוך את המשכנתא למוצר מדף והיא תהיה חלק בלתי נפרד מהפעילות הבנקאית של הלקוח. הלקוח יראה את המשכנתא מעתה כחלק ממכלול הפעילות הבנקאית שלו, דבר שטומן בחובו יתרונות. ריכוז הפעילות הפיננסית יביא לכך שהלקוח יוכל להינות ממוצרים נוספים בתחום האשראי והעו"ש המבוססים על המשכנתא", אמר טראו.

בין ההטבות שמציע הבנק:
* המוצר הראשון הוא "משכנתא למתחילים"- משכנתא שקלית בריבית אטרקטיבית במיוחד של פריים פחות 1%. המשכנתא לתקופה של 20 שנה כאשר הריבית הנקובה תינתן על מלוא סכום המשכנתא.
ריבית זו תינתן ללוקחי משכנתא חדשה שיעבירו את משכורתם לבנק.

* לקוחות ללא משכורת ישלמו ריבית של פריים פחות 0.8%.

* בנוסף יהנו הלווים כולם מהקלה משמעותית בתשלומי המשכנתא כאשר בתקופה של השנתיים הראשונות שהיא התקופה הלחוצה ביותר כלכלית – תקופת רכישת דירה בה על הלווים לשאת בעלויות הכבדות של כניסה לבית החדש, הם ישלמו אך ורק את הריבית. את הקרן יתחילו הלווים לשלם רק בשנה השלישית למשכנתא.

* הטבה נוספת היא כרטיס הטבות המעניק הנחה של 20% ברשת הריהוט והאביזרים לבית– ביתילי, וכן הנחה של 15% ברשתות הום סנטר ובסט בי. מדובר בהנחות אשר יקלו על הלווים אשר זקוקים בתקופת רכישת הדירה לציוד חדש לדירה אשר ניתן לרכישה ברשתות אלה. הטבה זו תינתן גם ללקוחות בעלי משכנתא קיימת בבנק הבינלאומי שיפתחו חשבון משכורת בבנק.

* לקוחות חדשים בבנק המסחרי – בעלי משכנתא קיימת ובעלי משכנתא חדשה שיפתחו גם חשבון משכורת יהנו בנוסף גם מחבילת הטבות בניהול חשבון עו"ש.

* ההטבה העיקרית היא חבילת עמלות מורחבת לתקופה של שנתיים חינם. נציין כי עלותה של הטבה זו ללקוחות היא 25 שקלים לחודש, כך שלמעשה מדובר בהטבה ששוויה 600 שקלים.

חבילת ההטבות כוללת:
* 20 פעולות בסיסיות פטורות מעמלות.
* כרטיסי אשראי מסוג ויזה ללא דמי חבר.
* עד 10 תדפיסי דף חשבון חינם.
* 3 פנקסי צ'קים בשנה חינם.
* 50% הנחה בעמלת שרות הודעות SMS.
* 50% הנחה בעמלת שירות הצגת צילומי שקים באינטרנט.
* הנחה של 50% בעמלת פתיחת תיק משכנתא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד