י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פארק 'אסםלנד' מתרחב

'אסםלנד' יוצא לדרך בפעם השלישית. השנה גם חברת-הבת 'טבעול' תשתתף בחגיגה עם קידום מכירות

פארק 'אסםלנד' בשנה שעברה
פארק 'אסםלנד' בשנה שעברה



חברת 'אסם' מפעילה זו השנה השלישית את פארק 'אסםלנד' למגזר החרדי, באמצעות חברת קידום המכירות 'כפיים' וביוזמת משרד הפרסום 'אפיקים'.

בשונה מהפעמים הקודמות, השנה מתכוונת 'אסם' לרכב על גל ההצלחה ולשלב בפעילות קידום המכירות בפארק גם מותגים נוספים של החברה, כמו 'טבעול' ו'נסטלה'. מותגים אלו נמצאים בבעלות ובניהול של 'אסם' כחברת-אם וכשותפה.

הפעילות המשותפת של המותגים יצאה לאור, למרות שתקציב הפרסום של 'טבעול' אינו מטופל ב'אפיקים', אלא במחלקה החרדית של משרד הפרסום 'מקאן אריקסון'. זוהי פעילות משותפת ראשונה של המותגים.

בשנים הקודמות ל'טסעול' לא היתה נוכחות בפארק, וכאמור, השנה המותג יזכה לחשיפה מוגברת. כמו כן, כרטיסי הכניסה לפארק יוענקו גם לרוכשי 'טבעול', ולא רק 'אסם' או 'נסטלה'.

משרד הפרסום 'אפיקים' החל לצאת בקמפיין פרסומי נרחב לאטרקציית הקיץ בו הוא מזמין את הציבור לרכוש את מוצרי החברה ולזכות בכניסה חינם.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד