ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

שיפורים בסניף פאג"י - גאולה

מנהל הסניף ינון שויקה: "בצענו מהפיכה בקיצור זמן ההמתנה בדלפקים"

שיפור משמעותי בדלפקים. ינון שויקה
שיפור משמעותי בדלפקים. ינון שויקה

סניף בנק פאג"י בשכונת "גאולה" בירושלים, רשם שיפור משמעותי במערך השירות ללקוחות וקיצור ההמתנה בדלפקים.

סניף "גאולה" הינו אחד הסניפים הפעילים והגדולים של הבנק. עם לקוחות הסניף נמנים מוסדות התורה והחינוך מכל החוגים ביהדות החרדית והדתית, בעלי עסקים וכן לקוחות פרטיים רבים, אף הם מכל החוגים והעדות בציבור הדתי והחרדי, בני תורה ואנשי מעשה.

ציבור הלקוחות הגדול מגיע לסניף המרווח ברח' עמוס בירושלים, ומקבלים את כל השירותים המתקדמים של הבנק.

ההיקף הגדול של לקוחות הסניף, הביא לעיתים ללחץ גדול וזמן המתנה ארוך יחסית בקופות הסניף.

מנהל הסניף, מר ינון שויקה שהחל לנהל את הסניף לפני כשנה וחצי, העמיד בראש סדר העדיפויות שלו את איכות השירות ללקוחות, תוך מתן דגש על קיצור זמן ההמתנה.

"הדגש שלי מתמקד בקו השירות, כולל ניוד העובדים מהמערך האחורי של הסניף במקרים של לחץ, ואכן הצלחנו לשפר באופן משמעותי את השירות ללקוחות".

לדבריו, בחצי השנה האחרונה, הושם דגש גם על שיפור החזות של הסניף, כדי שהלקוחות יקבלו את השירותים המגוונים של הבנק, במקום אסטטי ומכובד.

"ההתרשמות שאני מקבל מהלקוחות, שהשיפורים שהכנסנו בשני התחומים, אכן הביאו לשיפור משמעותי באיכות השירות ללקוחות. יש ללקוחות דלת פתוחה, אוזן קשבת, תשומת לב והתייחסות לכל פניה".

שויקה ציין עוד, כי הקמת שלוחת "רב שפע" לפני כ-3 חודשים, נתנה מענה כפול - שיפור השירות ללקוחות קיימים, אשר התקשו עקב בעיות חניה וריחוק ממקום מגוריהם להגיע לסניף בשכ' גאולה.

כיום זוכים לקוחות אלה לשירות איכותי ומקצועי בשלוחה. השלוחה גם נותנת מענה הולם ומשמעותי עבור לקוחות חדשים מתושבי האיזור, שנהנים מהקמת השלוחה הקרובה למקום מגוריהם.

"השלוחה מספקת באופן מושלם את הצורך שלשמו הוקמה, ושביעות הרצון של הלקוחות החדשים והקיימים כאחד, מדברת בעד עצמה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד