י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לחרדיות בלבד

בית תכנה חדש, בהנהלה חרדית, הוקם בהשקעה של מיליון דולר. מעסיק רק חרדיות. בקרוב יגוייסו 20 נוספות

לחרדיות בלבד

חברת i-rox, המתמחה בפיתוח תוכנה ואפליקציות במיקור חוץ, הוקמה בחודש אפריל השנה. החברה, הממוקמת בבני-ברק, מספקת שירותי פיתוח בתחומים מגוונים לתעשיית ה-IT והתקשורת. חברת i-rox הוקמה בהשקעה של איש עסקים חרדי, בהיקף של מיליון דולר, והיא מנוהלת במשותף ע"י רותי מרגלית ויהודית סויסה.

החברה מציגה אג'נדה עסקית ייחודית ולפיה היא מעסיקה כמתכנתות נשים חרדיות. i-rox פועלת לפי החלטה אסטרטגית, כי עובדות החברה יחזיקו בתארים מקצועיים רלוונטיים במדעי המחשב והנדסאות תוכנה, וזאת כדי לאפשר מענה מיידי לדרישות המגוונות של קהל לקוחותיה וללא צורך בהכשרה נפרדת.

בשלב זה מעסיקה החברה 15 עובדות ובכוונתה לגייס עד לסוף השנה כ-20 עובדות נוספות, מרביתן בתחומי הפיתוח, והאחרות בתחומי המכירות והשיווק.

בהתאם לתוכניות העסקיות של החברה, תתמקד הפעילות במתן שירותים לחברות טכנולוגיה המחזיקות מחלקות פיתוח ונזקקות לתמיכה חיצונית, כמו גם לחברות בעלות צרכי IT המעוניינות לקבל מוצר מוגמר.

חברת i-rox הוקמה על בסיס ההבנה כי ביכולתה לספק שירותי פיתוח מגוונים בעלויות זולות באופן משמעותי מהמקובל בענף, גם בהשוואה למרכזי פיתוח ברחבי העולם. סטנדרט נוסף שהחליטה עליו הנהלת החברה הוא מתן מענה מהיר מהמקובל בתחום.

מרגלית, 28, נשואה ואם ל-2, בעלת ניסיון של 6 שנים בפיתוח בתחומי ה-.Net והתקשורת בחברת ECtel. במסגרת תפקידיה השונים בחברה, השתתפה בפרויקטים בינ"ל בתחומי הטלקום וההונאות בין היתר בחברות Equant, חברת התקשורת הלונדונית,UTL חברת הטלקום של אוגנדה, CTM חברת הטלקום של סינגפור ורבות אחרות.

סויסה, בעלת תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת ב"ג, 41, נשואה ואם ל-3, בעלת ניסיון רב שנים בפיתוח. הקימה וניהלה את מחלקת הפיתוח של אגף המודיעין ב- Ectel עד מיזוג המחלקה עם חברת Verint. בעבודתה התמחתה יהודית בטלפוניה קווית וסלולרית, אחזור מידע, התמודדות עם עומסי תנועה גדולים ואגירת כמויות אדירות של אינפורמציה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד