י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אחד החטופים: שומר מצוות

עשרות ידידים ושכנים הגיעו אל בית משפחתו של החייל אלדד רגב מקריית-מוצקין. היה מבאי בית-חב"ד הקבועים

החייל החטוף, אלדד רגב
החייל החטוף, אלדד רגב

אתמול (ד) בשעות אחר הצהרים, החלו השמועות על חטיפתו של אלדד רגב להתפשט בעיר מגוריו קריית-מוצקין. עוברי אורח הגיעו אל פתח בית המשפחה, לאחר שראו צוותים של כלי תקשורת רבים במקום.

אביו של אלדד הגיע אל הדירה בשעות הערב, ובפתח המתינו לו נציגי קצין העיר. האב סירב לשוחח עם כלי התקשורת, ונכנס לבית בנו. מחוץ לבניין קראו חלק מהתושבים לצה"ל ולממשלה לנקוט בכל הפעולות הנדרשות כדי להחזיר את החטופים הביתה.

אלדד רגב, בחור שומר מצוות, בן 26 מקריית מוצקין, התייתם מאמו לפני שמונה שנים, ולאחרונה התגורר בדירה של אחיו. "מדובר במשפחה מקסימה, אלדד הוא ילד מקסים", סיפרה מירב שפירא, קרובת משפחתו של אלדד רגב. "דבר חטיפתו נודע לי במקרה, מפה לאוזן. אני חושבת שצה"ל צריך לעשות הכול בכדי להוציא אותו משם", אומרת שפירא, ומדגישה - "גם תוך שימוש בכוח". שפירא סיפרה כי אימו של רגב, טובה, נפטרה לפני מספר שנים ממחלת הסרטן ואביו, צבי, קיבל את ההודעה כשהיה באזור מרכז הארץ.

אלדד היה מבאי בית-חב"ד הקבועים בקרית מוצקין. הרב משה-שמואל אוירכמן, אמר לאתר COL: "רק לאחרונה הגיע אלדד לבדוק את התפילין שלו, והן נמצאו כשרות".

חסידי חב"ד הקימו ליד בתו של אלדד עמדה להנחת תפילין ורבים מאנשי השכונה כמו גם עוברי אורח וסקרנים מניחים תפילין ונושאים תפילה לשלומו של אלדד רגב.

ל'בחדרי חרדים' נמסר, כי רב העיר קריית-מוצקין הרב דוד-מאיר דרוקמן ביקר אמש (רביעי) בבית המשפחה. "חיזקתי את אבי המשפחה ואמרנו יחד פרק תהילים", אמר הרב דרוקמן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד