י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בפרסום החרדי: עסקים כרגיל

חברות גדולות ביטלו מסעי פרסום בעקבות המלחמה בצפון. בפרסום החרדי עסקים כרגיל כי "זה כסף קטן"

יתקיים כמתוכנן. פארק 'אסםלנד' בשנה שעברה
יתקיים כמתוכנן. פארק 'אסםלנד' בשנה שעברה



המצב הביטחוני הקשה בצפון משפיע אמנם על הפרסום הכללי, אך לא של זה החרדי.

במגזר הכללי דווח על דחייה או ביטול של מסעי פרסום נרחבים, כמו פרויקט גדול של 'קוקה קולה' בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון שקל. כך גם 'סלקום', 'סופרפארם', שירותי בריאות 'כללית' ו'מפעל הפיס', הודיעו על דחייה של מסעי פרסום נרחבים במגזר הכללי בעקבות המצב הכלכלי הקשה.

אך נראה כי בשלב זה, אין השפעה של המצב הביטחוני על הפרסום החרדי. מבדיקת 'עניינים' עולה כי במשרדי הפרסום הגדולים לא ביטלו או דחו מסע פרסום כלשהו שנמצא כבר באוויר, או שאמור לעלות בתקופה הקרובה. זאת למעט פרסום של חברות תיירות ונופש שהציעו חבילות באזור הצפון.

במשרד הפרסום 'אפיקים' אומרים כי האטרקציה למשפחה פארק 'אסםלנד' תתקיים כמתוכן, מתוך דאגה לרווחת המשפחות החרדיות גם בזמנים אלו.

בשיחה עם 'עניינים' אומר פרסומאי בכיר במגזר החרדי, כי בשלב זה לא יורדים קמפיינים שכבר נמצאים באוויר, אולם יתכן ותהייה דחייה בקמפיינים שאמורים לעלות בקרוב. לדבריו, רוב הציבור החרדי מצוי במקומות שברגע זה אינם תחת סכנה, כמו ירושלים, ביתר, בני ברק ומודיעין עילית. "במקומות אלו החיים כתקנם ואין השפעה על סדר היום, למרות שהמורל הציבורי יותר נמוך".

בנוסף, אומר הפרסומאי כי החברות שצריכות להשקיע כספים גדולים במגזר הכללי, עושות חשבון האם כדאי או לא כדאי במצב הנוכחי. לעומת זאת, "במגזר החרדי זה כסף קטן והחברות לא יבטלו בעקבות המצב"

לסיכום, מעריך הפרסומאי, כי הדברים נכונים רק להיום, אבל דברים יכולים להשתנות, באם יוחמר חלילה המצב הביטחוני.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד