י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בעיות קליטה

מה דעתכם על האנטנות? פורום החברות הסלולריות בחר לא להסביר לחרדים. הסיבה: אין להם עמדה בנושא

מסוכן או לא? אנטנה סלולרית
מסוכן או לא? אנטנה סלולרית



פורום החברות הסלולריות יצא לאחרונה במסע הסברה נרחב במגזר הכללי, וזאת במטרה לשכנע את הציבור בכך שהחברות הסלולריות מקפידות על התקן שאינו מזיק לבריאות.

בפרסום נרחב בעיתונות הכללית, באמצעות משרד הפרסום 'אדלר חומסקי ורשבסקי', נקרא הציבור לבצע בדיקת בטיחות בביתו למדידת הקרינה, וכן נאמר כי הרשת הסלולרית בישראל הינה מהבטוחות בעולם.

הפרסום נעשה, לאחר שדעת הקהל בציבור הישראלי נוטה כנגד החברות הסלולריות, ומצדדת בעמדה כי האנטנות מזיקות לבריאות וגומרות למחלות. לשם כך התאגדו החברות הסלולריות, והקימו גוף משותף להסברה לציבור.

אלא שמנהלי פורום החברות הסלולריות החליטו כנראה כי אין צורך להקדיש תשומת לב מיוחדת למגזר החרדי, ולא הוקדש לכך אפילו לא שקל אחד להסברה.

ל'עניינים' נודע, כי הדבר נובע מהחלטה אסטרטגית בהנהלת הפורום, כי אין להשקיע במגזר החרדי, מתוך הבנה כי אין להם כלל עמדה בנושא הסכנה באנטנסות הסלולריות.

בתגובה לכך אומרים בפורום החברות הסלולריות: "פורום החברות הסלולריות מוביל בשנת 2006 סדרה של פעולות פרואקטיביות שנועדו להגביר את אמון הציבור. פעילות זו זוכה עד כה להצלחה גדולה ומרכז המידע של הפורום טיפל עד כה באלפי פניות של אזרחים. הפרסום המלווה את הפעילות מיועד לכלל הציבור ואינו מפולח למגזרים שונים. לצערנו, נראה לנו כי פנייתך דווקא כן נסובה על הפן העסקי של הפרסום ואינה מונעת משיקולים עיתונאיים בלבד".

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד