י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סידרה חדשה של מגהצי פיליפס

חברת פיליפס משיקה קו חדש של מגהצים באמצעות "אלקטרה סחר" עם פטנטנים בלעדיים וייחודים

עיצוב חדשני ויוצא דופן. פיליפס
עיצוב חדשני ויוצא דופן. פיליפס

חברת פיליפס משיקה קו חדש של מגהצים באמצעות "אלקטרה סחר" עם פטנטנים בלעדיים וייחודים. המגהצים החדשים בעלי עיצוב חדשני ויוצא דופן, שזוכים להצלחה גדולה מיד עם הפצתם בכל חנויות החשמל המובחרות.

בדגמים החדשים (GC3240, GC3230, GC3231) של מגהצי "פיליפס", תחתית המצופה בחומר קראמי, העמידה בפני שחיקה ולכלוך כמו שריטות מכפתורים ומריצ'רצ'ים, ובמקרים חריגים, ניתן לנקות את התחתית באמצעות סקוטש ונוזל כלים, שמנקה את התחתית מכל שארית של לכלוך והופך אותה לחדשה!

גוף החימום רב עוצמה W2200-2300. תפוקת אדים מתכווננת עד 35 גרם לדקה ומטח קיטור של 95-90 גרם לדקה. מיכל המים גדול יחסית – בנפח של 300 מ"ל. המיכל שקוף עם פתח מילוי ענק ומדיד מים לחיווי ובקרה מהירה על מפלס המים.

הכבל החשמלי הוא הארוך ביותר מבין המגהצים הקיימים בשוק - באורך 3 מטר - המאפשר לגהץ לכל אורך קרש הגיהוץ בקלות. החיבור הוא כדורי 360 מעלות השומר על חיי כבל החשמל ומאפשר את תפעול המגהץ בקלות מירבית.

בסדרה החדשה ניתן לגהץ גיהוץ אנכי עם עוצמת מטח קיטור של 90-95 גרם לדקה. בכל הדגמים מתז מים להסרת קמטים בבגד, מחסנית למניעת וספיחת האבנית מובנה בגוף המגהץ, וכן מנגנון לניקוי עצמי למחסנית ולחרירי הקיטור. פרט בולט נוסף: מנגנון המונע טפטוף.

המחיר המומלץ לצרכן: 405-435 שקל. המגהץ מגיע עם שנתיים אחריות ע"י אלקטרה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד