ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

מפגש מביך

מה קורה כשפקיד באוצר פוגש כתב כלכלי שנוהג לתקוף אותו? רוני אלרואי פגש את אברהם גרובייס ויצא מזה יפה

תוקף. גרובייס
תוקף. גרובייס

אחת מהתופעות הפחות נעימות לכל עיתונאי, היא להיפגש פנים מול פנים עם אדם שהיה מושא לכתבה שתקפה אותו באופן חריף. המפגש ביניהם יכול להסתיים בסיבוב ראשים פתאומי, באמירת שלום רפה, ולפעמים גם בצעקות, קללות ונאצות.

מפגש מביך כזה היה היום ב'פורום המנהלים' של עיתון 'המודיע'.

כידוע, העיתונות החרדית כולה תוקפת מדי יום את פקידי האוצר. 'נערי האוצר' נוהגים לכנות אותם , והם זוכים לקיטונות של ביקורת על התנהלותם מול הדרישות של המגזר החרדי ועל 'האטימות' מול הצרכים של השכבות החלשות.

הגדילו לעשות הכתבים הכלכליים בשנים האחרונות, עם הקיצוץ הדרסטי בקצבאות הילדים, שבידיעות כלכליות ובמאמרי פרשנות לא חוסכים בהתקפות אישיות נגד אנשי האוצר.

בכנס של 'המודיע' השתתף היום החשבונאי הראשי באגף החשב הכללי במשרד האוצר, רוני אלרואי, שהכתבים הכלכליים של 'המודיע', ובראשם העורך הכלכלי, אברהם גרובייס, נוהגים להשתלח בו ובמדיניות משרדו.

אולם מסתבר שאלרואי יודע איך לצאת ממפגש מביך בצורה ג'נטלמנית. במהלך נאומו הוא פירט באריכות כיצד יש להציג בפני האוצר את דרישות התקציב של המוסדות החרדיים.

לפתע הוא פנה אל אברהם גרובייס, ואמר: "אני רוצה לפנות אליך ואל הצוות הכלכלי של 'המודיע'. למרות שאתם תוקפים אותנו במאמרים בעיתון, אני רוצה להגיד לכם שאתם עושים את זה ביושר ובהגינות ואין לי טענות אליכם".

מתברר כי הביקורת הקשה אכן מדגדגת מעט לחשבונאי הראשי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד