י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ממשיכים להתרחב

במעמד רבנים ואישי ציבור נחנכה שלוחת בנק פאג"י -"רמת נוף" לתושבי רמת בית שמש ב' והאיזור

הסניף ה-17. הטקס בבית שמש
הסניף ה-17. הטקס בבית שמש

בטקס רב רושם, ובהשתתפות רבני העיר והקהילות החרדיות, אישי ציבור, הנהלת בנק פאג"י מנהלי ועובדי הבנק וקהל אורחים, נחנכה בשבוע שעבר שלוחת "רמת נוף" של בנק פאג"י במרכז המסחרי ברח' יהודה הנשיא 6. השלוחה החדשה תשרת את כל תושבי רמת בית שמש ב' והאזור.

מנהל השלוחה מר טוביה הוליץ שהנחה את הטקס, קידם את פני האורחים החשובים. לאחר מכן נשאו דברי ברכה רב קהילת חניכי הישיבות הרב יצחק מאיר האגר שליט"א, רבנים, יו"ר דירקטוריון פאג"י הרב אברהם ורדיגר ומנכ"ל הבנק מר דובי גולדפריינד.

יו"ר דירקטוריון הבנק, הרב אברהם ורדיגר, הביע את התפעלותו מהתפתחותה של העיר וצמיחתה המהירה וסקר את ההתפתחות המרשימה של הבנק. "פניו של הבנק להמשך התפתחות והתרחבות, ואם כיום יש לבנק פאג"י 17 סניפים, הרי במהלך השנים הקרובות אנחנו צופים להגדלת מספר הסניפים באופן משמעותי".

בתום מסכת הברכות נקבעו המזוזות והשלוחה החדשה החלה לפעול, לשמחתם של מאות לקוחות ותיקים מתושבי האיזור אליהם כבר החלו להצטרף לקוחות חדשים.

לרגל חנוכת השלוחה החדשה, יעניק הבנק הטבות מיוחדות ופריטי שי לכל אלו שיפתחו חשבונות חדשים. השלוחה החדשה תשרת את כל תושבי רמת בית שמש ב' והאזור. בשלוחה החדשה יקבלו הלקוחות את כל השירותים הבנקאיים המתקדמים של בנק פאג"י והיא תהיה פתוחה ששה ימים בשבוע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד