י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הסתערות על חנויות ZARA

הקיץ עדיין בעיצומו, גם המלחמה, אך ניתן עכשיו לקנות מלתחה שלימה במחירים מוזלים

הנחות סוף עונה. זארה
הנחות סוף עונה. זארה

רשת חנויות ZARA, המונה 14 סניפים ברחבי הארץ, פתחה לאחרונה את מכירת סוף העונה בכל סניפיה. למרות המצב המלחמתי השורר בארץ, הסתערו קונים רבים על החנויות כדי ליהנות מהמחירים המיוחדים של סוף העונה.

בהנהלת החברה ציפו אמנם לעליה חדה בכמות הקונים, אך לא להסתערות רבתי כפי שארעה בחלק מהחנויות. היתרון בתזמון המושלם הוא, שניתן לקנות מלתחה שלמה כאשר הקיץ עדיין בעיצומו...

את הצלחת מכירות סוף העונה ניתן לייחס להנחות המפליגות ולמזג האוויר הקייצי, אך גם לעובדה שב- ZARAמכבדים שיקים באופן מיידי ופורסים את הרכישות עד ל-6 תשלומים (מינימום של 200 ₪ לכל תשלום).

לכל מי שעדיין לא הספיק ולכל מי שלא רוצה לפספס את הדקה ה-90, כדי למהר לסניפי ARA ולקנות מהמגוון העצום של בגדים לכל המשפחה.

סניפי ZARA פרוסים בכל רחבי הארץ:

ZARA בקניון רמת אביב; ZARA בקניון מלחה, ירושלים; ZARA בגרנד קניון, חיפה; ZARA בקניון הנגב באר שבע; ZARA בקניון רחובות; ZARA (מגיל 0-6) בקניון סי מול, אשדוד; ZARA בקניון חולון; ZARA בקניון רננים, רעננה; ZARA (מגיל 0-6) בקריון, קרית ביאליק; ZARA בקניון אבנת, פתח תקוה; ZARA בקניון גבעתיים, ZARA דיזנגוף סנטר תל אביב, ZARA קניון איילון, ZARA קניון מול היום אילת. מרכז טלפוני ארצי 1599-510-510.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד