כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

'טריו' יטפל ברשת החדשה

בעיתוני סופ"ש יחל מסע הפרסום של הרשת החדשה ויחשפו השם והלוגו. 'פרסום גל' יטפל ביח"צ

בקרוב יוסר הלוט. כיסוי שלטי 'זול פה'
בקרוב יוסר הלוט. כיסוי שלטי 'זול פה'



היערכות אחרונה של מנהלי הרשת החדשה, לקראת היציאה למהלך השיווקי – פרסומי בסוף השבוע הזה.

כזכור, דיווחנו כאן כי בהסכם שנחתם בין אנשי העסקים ר' אברהם משה מרגלית ור' אריה בוים, סוכם כי רשת 'זול פה' תעבור לפעול בעיקר במגזר הכללי, ואילו במגזר החרדי תיפתח רשת חדשה שתהיה בניהולם של מפעילי 'זול פה' לשעבר, מרגלית ובוים, ובשיתוף 'שופרסל'. סניפי של 'זול למהדרין' ו'קוסמוס למהדרין' יוסבו לרשת החדשה.

הרשת החדשה תחל לפעול למחרת תשעה באב. בתשעת החנויות שיכונסו תחת המותג החדש, ייושם ויועמק הקונספט המקורי שאפיין את רשת 'זולפה'. לצורך כך, התעקשו בעלי הרשת להותיר בידיהם עצמאות מוחלטת בכל הקשור למדיניות המוצרים ברשת. פרק זה תופס חלק נכבד בחוזה בן ה-600 עמודים שנחתם בין מפעילי הרשת ובעלי 'שופרסל', והוא זה שעיכב זמן רב כל כך את חתימת ההסכם.

בימים האחרונים כינסו מפעילי הרשת את כל עובדי הסניפים, וזאת במטרה לשתף אותם במהלך ולהבהיר להם כי לא צפוי כל שינוי בתנאי ההעסקה. הם גם הציגו בפניהם את המהלך החדש בשיתוף 'שופרסל', שיאפשר להם,לדבריהם, להעמיק עוד יותר את האחיזה בנתח שוק במגזר החרדי.

בסוף השבוע הזה אמור לעלות הקמפיין הפרסומי הנרחב לרשת החדשה, שיכלול שלושה עמודי פרסום בכל עיתון. בתקציב הפרסום יטפל משרד הפרסום 'טריו' – שטיפל עד עתה בתקציב הפרסום של 'זול פה'. אגף יחסי הציבור של 'פרסום גל' ימשיך לטפל בפעילות יחסי הציבור של הרשת.

עם זאת, מפעילי הרשת מצדדים בעמדה כי אין צורך להשקיע בפרסום יתר על המידה, ולאור זאת צפוי כי תקציב הפרסום של הרשת יהיה מצומצם בהיקפו. "הפרסום מגיע על חשבון הצרכן הסופי, ולכן הם יפרסמו בצורה מינורית רק מה שצריך", אומר מקורב לרשת.

נראה כי מאמצי הרשת יתמקדו ביצירת המשכיות לערכי המותג שאפיינו עד עתה את 'זול פה'. תחרות קשה צפויה לרשת החדשה על נתח השוק במגזר החרדי, זאת לאור השגשוג של תת-הרשת של הריבוע הכחול 'שפע שוק' – שאף זכתה להתברג כמותג החרדי היחיד ברשימת מאה המותגים המובילים בישראל של עיתון 'גלובס'.

בשבוע הבא יתפרסם ב'עניינים' ראיון בלעדי ונרחב עם ר' אברהם משה מרגלית, מבעלי הרשת.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד