י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מפעיל 'קשרים'

ר' דודי זילברשלג חוזר: פותח מחדש את משרד הפרסום 'קשרים' ו"יעמיק את הטיפול האסטרטגי בלקוחות"

"לא מעורב בנעשה בעיתון". ר' דודי זילברשלג
"לא מעורב בנעשה בעיתון". ר' דודי זילברשלג



בעבר הלא רחוק, היה ר' דודי זילברשלג שם דבר בעולם הפרסום החרדי. המשרד שבבעלותו, 'קשרים', טיפל לפני למעלה מעשור בלקוחות גדולים ומובילים במשק הישראלי. כך לדוגמא, 'קשרים' טיפל בפעילות 'בזק' במגזר החרדי, וכן היה אחראי על מהלך החדירה של 'פלאפון' למגזר.

במהלך השנים, החל זילברשלג לפעול רבות בנושאים ציבוריים ולייצג את הציבור החרדי בבמות תקשורתיות רבות. הוא גם הקים את עיתון 'בקהילה', הספיק למכור חלק ממנו ולהטיל את הניהול בידיים אחרות.

אולם, בכל שלב, הוא לא זנח את הפעילות בתחום הפרסום. הוא המשיך לשמור על קשר הדוק עם ראשי חברות מובילות במשק ולהעניק להם ייעוץ אסטרטגי למגזר החרדי.

על-פי שמועות שהמתרוצצות במגזר החרדי - שזילברשלג אישר אותן ל'עניינים' - באמצעות קשריו הענפים הוא היה מעורב בהעברת תקציבי פרסום גדולים למשרדי הפרסום החרדיים, כמו ל'אפיקים' ול'פרסום גל'.

בשנים האחרונות שימש זילברשלג כיועץ למחלקה החרדית של משרד הפרסום 'אריאלי סקטורס'. במסגרת זה, הוא קיים פגישות רבות עם לקוחות פוטנציאליים והעניק ייעוץ לפעילות לקוחות המשרד בפעילות במגזר החרדי.

כפי שדווח, לפני כ-8 חודשים נפסקה הפעילות של 'אריאלי סקטורס' במגזר החרדי, בעקבות צמצום הפעילות של זילברשלג – עד להפסקתה המוחלטת, וכן בעקבות פרישת מנהל המגזר החרדי חיים שטרן.

בכך למעשה, הפסיק זילברשלג לחלוטין מלפעול בתחום הפרסום במגזר החרדי, והתמקד בפיתוח עסקיו הפרטיים ופעילותו הציבורית. לאחרונה הוא גם נכנס לתפקיד מנכ"ל ארגון זק"א, וכעת, בעת הלחימה בצפון, הוא עומד בראש פעילות התנדבותית לתושבי הצפון.

נודע, כי בחודש האחרון החל זילברשלג לחזור לתחום הפעילות הישן והאהוב, והרחיב את פעילות משרד הפרסום 'קשרים' שבבעלותו. לשם כך הוא גייס עובדים בעלי ניסיון בתחום הפרסום החרדי.

עובדי המשרד שבבעלותו וזיבלרשלג עצמו, החלו לפנות ללקוחות הפעילים ושאינם פעילים במגזר החרדי, ולהציע להם שירותי פרסום.

ר' דודי זילברשלג אישר כי אכן החל להפעיל מחדש את המשרד שבבעלותו, עם זאת, הוא מדגיש כי לא מדובר במתן שירותי פרסום קונבנציונליים, אלא ייעוץ אסטרטגי. "הבסיס הרעיונאי הוא שאני הולך להעמיק את הטיפול האסטרטגי בלקוחות המשרד ופחות להתעסק בפרסום", הוא מציין.

גם זיבלרשלג מודע לבעיה שעלולה לצוץ, באם אכן יתברר כי המשרד שבבעלותו עוסק בכל תחומי הפרסום. למשרדי הפרסום החרדיים יהיה קשה לעבוד בשיתוף פעולה עם מדיה חרדית – 'בקהילה', שהינה גם, במידה מסוימת, מתחרה שלה על תקציבי הלקוחות.

אך כאמור, זילברשלג מדגיש כי יתעסק בעיקר בייעוץ אסטרטגי ולא בפרסום. עוד אומר זילברשלג כי "היום אני בכלל לא מעורב בנעשה בעיתון, אבל עדיין יש בזה מידה של בעייתיות".

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

קישורים:
[email protected]
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד