י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הקד"מ מתקדם

פעילויות קידום המכירות עולות דרגה: 'סלקום' על אופניים, 'שטראוס עלית' בדוכן ענק ו'אסםלנד' יצא לדרך

תושבי בני ברק הופתעו. שיירת האופניים של 'סלקום'
תושבי בני ברק הופתעו. שיירת האופניים של 'סלקום'



פעילות קידום המכירות במגזר החרדי, צוברת תאוצה בתקופה האחרונה. פעילויות קד"מ מגוונות בקנה מידה אליהם לא היינו רגילים נערכות על-ידי משרדי הפרסום הגדולים.

כך לדוגמא, תושבי בני ברק התעוררו השבוע למחזה יוצא מגדר הרגיל: שיירת רוכבי תלת-אופן נושאת שלטים המבשרים על מבצע הקיץ של 'סלקום' שבמסגרתו כל הרוכש מכשיר מוטורולה V191 מקבל מכשיר זהה נוסף במתנה.

השיירה עשתה את דרכה ברחובות הראשיים של העיר ר' עקיבא, השומר, ירושלים, חזו"א, נחמיה, עזרא הרב קוטלר, ורחוב הרב קוק. השיירה ביקרה גם בשכונת גאולה בירושלים.

הפעילות נעשתה על-ידי המחלקה החרדית של משרד הפרסום 'מקאן אריקסון'.

מ'סלקום' נמסר, נמסר כי זו הפעם הראשונה שנעשית פעילות קד"מ מסוג זה במגזר החרדי.

פעילות נוספת בתחום הקד"מ הראויה לציון היא דוכן הענק שהקימה 'שטראוס עלית' ב'פורום המנהלים' של עיתון 'המודיע' שנערך בחודש שעבר. בדוכן הענק הוקמה מעין מסעדה לטעימות הקהל של מגוון מוצרי החברה.

קידום המכירות הוא חלק בלתי נפרד מתמהיל פעילויות הפרסום והשיווק של כל חברה. הפעילות מצריכה חשיבה קריאטיבית ומקורית, וזאת במטרה למשוך את תשומת הלב הראויה מהציבור.

הפעילות נחשבת כפעילות בעלת קשר ישיר עם הצרכן, שלא באמצעות כלי המדיה השונים. במסגרת פעילויות הקד"מ של המשרדים, מוקמים מפעם לפעם דוכני טעימות ומכירות בסניפי רשתות השיווק הגדולות. תאגיד 'יוניליוור' בחר לפעול כך באמצעות משרד הפרסום 'מימד', כאשר החדיר לציבור החרדי את המותגים 'דאב', 'קוקומן' ועוד.

כל זאת, מבלי להזכיר עדין את פעילות הקד"מ הגדולה ביותר במגזר החרדי, 'אסםלנד', בהשקעה של שני מיליון שקלים, שאתמול יצאה לדרך. בפתיחת פארק 'אסםלנד' של 'אסם' השתתף גם גזי קפלן, מנכ"ל 'אסם', שבחן מקרוב את פעילות הפארק.




באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד