י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מכרו ב-2.54 ביליון יורו

"מילה" מציגה: גידול של 12% במכירות בשנה החולפת מ-2.26 ביליון יורו ל-2.54 בשנה הנוכחית

ממשיכים לגדול. עמי גרינברג
ממשיכים לגדול. עמי גרינברג

חברת "מילה" שמוצריה משווקים בישראל על-ידי חברת "אלקטרה סחר", הציגה את נתוני המכירות של השנה החולפת שהסתיימה ב-30/6 עם גידול מרשים של 12%.

הקבוצה הגדילה את מכירותיה מ-2.26ביליון יורו בשנת הקודמת ל-2.54 ביליון יורו בשנה הנוכחית - 30% יצור של "מילה" מופנה לגרמניה ו-70% ליצוא לכל קצוות תבל.

בהנהלת החברה העולמית צופים גידול נוסף גם בשנה הקרובה, מאחר והאסטרטגיה כוללת התרחבות בכל מחלקות החברה. החברה תתמקד בייצור מוצרים חדשים, בהרחבת ומיצוי הפוטנציאל של השוק ב-37 מדינות, בהן משווקת "מילה" את מוצריה, ובהתרחבות למדינות נוספות.

ד"ר אדואר סיילר, חבר ההנהלה האחראי על כל הנושאים הטכניים אומר כי "מילה" רואה בגידול המרשים במכירות, אישור למדיניות החברה: "כל המוצרים שאנו מפתחים נבנים כך שיחזיקו מעמד לפחות 20 שנים, ומעוצבים כך שיתאימו לצרכי ונוחות הלקוח".

חברת "מילה" מייצרת מגוון רחב של מוצרים; מכונות כביסה ומייבשים, מדיחי כלים, תנורי אפיה בישול וכיריים, תנורי אדים, מיקרוגלים, שואבי אבק, מכונות קפה וקולטי אדים. השנה נמכרו יותר מ-1.1 מיליון מכונות כביסה ומייבשים.

עמי גרינברג, מנהל השיווק וההדרכה של "מילה" בישראל, מסר כי המאפיינים של מוצרי "מילה" הינם איכות חומרים ברמה הגבוהה ביותר וייצור בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. המוצרים קיבלו פרסים בינלאומיים יוקרתיים בעיצוב תעשייתי.

כאמור, חברת "אלקטרה סחר" מייבאת את מוצרי האיכות של "מילה", והמוצרים זוכים לשירות של "אלקטרה" – מערכת השרות הטובה, היעילה, והאיכותית ביותר בארץ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד