ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אוצר החייל בבינלאומי

הבנק הבינלאומי שילם לבנק הפועלים כ-702 מיליון שקל וקיבל 68% באוצר החייל

702 מיליון שקל. טקס המכירה
702 מיליון שקל. טקס המכירה

העסקה לרכישת בנק אוצר החייל על ידי הבנק הבינלאומי מידי בנק הפועלים, הושלמה הבוקר. הבנק הבינלאומי העביר לבנק הפועלים סכום של כ-702 מיליון שקל ומחזיק מעתה בשליטה בבנק אוצר החייל (68%).

במעמד העברת השליטה שנערך בנוכחות ראשי בנק הפועלים: יו"ר הדירקטוריון, שלמה נחמה, והמנכ"ל צבי זיו, וכן ראשי הבנק הבינלאומי: היו"ר יהושע רוזנצוויג והמנכ"ל דוד גרנות, אמר שלמה נחמה: "אנו מעבירים את השליטה היום בבנק אוצר החייל, שהיה במשך שנים רבות בבעלותנו, לבנק הבינלאומי. אין לנו ספק שהבנק הבינלאומי רכש נכס מצוין, ואנו מברכים על רכישה זו, שבעזרתה תוכל להתפתח תחרות משמעותית יותר במגזר הבנקאי".

נחמה המשיך ואמר, כי מובן מאליו "שאנו בבנק הפועלים מבטיחים להמשיך בתחרות, לטובת הלקוחות ולשמירה על מעמדנו כמובילים. אני מודה לצוות שניהל את המו"מ בצורה מקצועית והוגנת, ולעובדים ולמנהלים של אוצר החייל. אני מודה גם ללקוחות שנתנו אמון בקבוצת בנק הפועלים ואני בטוח שימשיכו לקבל שרות מקצועי וטוב גם בקבוצת הבינלאומי".

המנכ"ל צבי זיו הודה לדירקטוריון, להנהלה ולעובדי בנק אוצר החייל, בראשות מתי טל, שהביאו את הבנק למעמד של בנק מצוין שעל רכישתו התחרו שורה של בנקים בישראל. "אני סמוך ובטוח שבנק אוצר החייל שעובר לבנק הבינלאומי, ימשיך לעשות חיל".

יו"ר הבינלאומי, יהושע רוזנצוויג הודה בדבריו לראשי בנק הפועלים על שבחרו בבנק הבינלאומי כקונה לבנק אוצר החייל ועל המשא ומתן ההוגן, השקוף והענייני שניהלו. "מדובר בעסקה ייחודית מסוגה ובהיקפה בנוף הבנקאות המקומי שבה בנק גדול רוכש את השליטה בבנק מקומי מידי בנק גדול".

המנכ"ל דוד גרנות הצטרף לדבריו של רוזנצוויג והוסיף, כי הוא רוצה לציין את צוות המשא ומתן, הן זה של בנק הפועלים והן זה של הבנק הבינלאומי. "לרכישה יש ערך אסטרטגי חשוב מאוד לקבוצת הבינלאומי. אני מאחל לצוות העובדים וההנהלה של אוצר החייל בראשות המנכ"ל החדש, ישראל טראו המשך הצלחה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד