י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עושים עסקים

מט"י בקמפיין הסברה למגזר החרדי לעידוד יזמות פרטית וקורסים מקצועיים. וגם: בקרוב קמפיין של 'עמינח'

אנשי עסקים חרדים ב'פורום המנהלים'. צילום: דב האזרחי
אנשי עסקים חרדים ב'פורום המנהלים'. צילום: דב האזרחי



מרכזי טיפוח היזמות - מט"י, יוצאים בקמפיין הסברה למגזר החרדי. הקמפיין ישולב מקמפיין תדמיתי ופרסום קורסים מותאמים לקהל היעד החרדי במגוון נושאים בתחום היזמות הפרטית מטעם מט"י, הרשות לעסקים קטנים ובינוניים בישראל ופרויקט תב"ת של משרד התמ"ת וג'וינט ישראל.

בתקציב הפרסום של מט"י במגזר החרדי מטפל משרד הפרסום 'נטו'.

הקמפיין התדמיתי יכלול עמודים בעיתונים ברחבי הארץ תחת הכותרת "בעסק עצמאי הסיכוי גדול יותר, עם מט"י הסיכון קטן יותר", ויפרט את הכלים ומערך הליווי המקצועי של מט"י לעסקים קטנים ובינוניים ויזמים פרטיים במגזר החרדי.

ב'פרסום נטו' אומרים, כי בדיקות ומחקרים שנערכו בעבר גילו כי תחום היזמות הפרטית מתאימה במיוחד לאוכלוסייה החרדית יותר מתחומי תעסוקה אחרים לאור "המאפיינים המיוחדים של האוכלוסייה", ולאור העובדה שניתן לשפר באופן משמעותי את רמת ההכנסה תוך שמירה על המסגרות, אורח החיים החרדי וללא הכשרה מקצועית מוקדמת.

קמפיין מקביל תחת הכותרת "ללמוד להרוויח יותר" יעודד רישום לקורסים מזורזים, ממוקדים ומסובסדים להקמת עסק עצמאי ולקידום עסק קיים.

הקורסים יתקיימו במרכזי מט"י לתושבי כל הריכוזים החרדיים בארץ: בירושלים, בני-ברק, בית שמש, מודיעין עילית, ביתר עילית, אלעד ואשדוד.

שי הורוויץ, מנכ"ל 'פרסום נטו', אומר כי "הסיסמה שנבחרה לקמפיין משקפת את הערך ואת הייחודיות בסיוע שמעניקה מט"י להקמה וליווי עסקים קטנים ובינוניים במגזר החרדי".

בקרוב: קמפיין של 'עמינח' למגזר החרדי


חברה נוספת שעומדת לצאת בפעילות פרסומית למגזר החרדי היא חברת המזרנים והמיטות 'עמינח'.

תקציב הפרסום של החברה מטופל במשרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל'. בשבוע הקרוב צפויה החברה לעלות בקמפיין פרסומי נרחב בעיתונות החרדית.

במשך שנים האחרונות החברה לא הפעילה מאמצים שיווקיים במגזר החרדי. בעבר טופל תקציב החברה במשרד הפרסום 'בולטון'. אז התמקד הקמפיין ביתרון המזרן כמונע כאבי גב.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד