י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

'אל על', שימו לב

חברת התעופה 'בריטיש איירווייס' רוצה גם נתח שוק במגזר החרדי ותבחן את אופי הפעילות. עדיין לא נבחר משרד

המהלך עלול לעלות על מוקש. 'בריטיש איירווייס'
המהלך עלול לעלות על מוקש. 'בריטיש איירווייס'



חברת התעופה האנגלית 'בריטיש איירווייס' בוחנת אפשרות להפעיל בקרוב מאמצי שיווק ופרסום במגזר החרדי.

החברה תקיים בשבוע הבא מסיבת עיתונאים למגזר החרדי, ותציג בה את מחלקות השירות המגוונות והשירותים החדשים אותם מציעה החברה לקהל הנוסעים הישראלי בקו תל אביב – לונדון ובקווים מעבר ללונדון.

עד כה, החברה לא יצאה במסעי פרסום למגזר החרדי. בעבר היא פעלה באופן ישיר מול סוכני הנסיעות החרדיים, וכן שיתפה את לקוחות החברה בגיבוש התפריט הכשר של הטיסות.

בחברה אומרים, כי המהלך הנוכחי הוא בחינה מחדש של אופי הפעילות מול המגזר החרדי. בשלב זה, לא הוגדר תקציב פרסום המיועד למגזר החרדי, ולא נשכרו שירותיו של משרד פרסום מגזרי. את מערך יחסי הציבור של החברה במגזר החרדי, מפעיל דווקא משרד יחסי ציבור כללי.

הפרסום בתחום התעופה במגזר החרדי נשלט כולו בידי החברה הישראלית 'אל על', אשר פעילה במגזר החרדי באמצעות 'פרסום גל'. מאז תחילת שנת 2006, פרסמה 'אל על' בהיקף של 640 אלף שקל במחירי מחירון בעיתונות החרדית המובילה.

לא לחינם רק 'אל על' זוכה בנתח השוק של המגזר החרדי. 'אלעל' היא בשלב זה החברה היחידה שאינה טסה בשבת, לפחות באופן סדיר ורשמי, ומנכ"ל החברה, חיים רומנו, הצהיר בעבר בפני 'עניינים' כי אין בכוונת החברה להתחיל לפעול בשבת. לעומת 'אלעל' החברות האחרות פעילות בשבת.

נושא השבת הפך למכריע בכוונת חברות התעופה לחדור למגזר החרדי. לפני כשנה קיימה 'ישראייר', מסיבת עיתונאים למגזר החרדי, ובו הכריזה על מהלך שיווקי נרחב, שבמסגרתו תוקם חברת בת – 'ישראייר USA' אשר לא תטוס בשבת. אולם המהלך לא יצא לפועל לאחר שלא הושגו האישורים מהרבנים.

המהלך הנוכחי של 'בריטיש איירווייס' עלול גם הוא לעלות על מוקש, כאשר יתברר שאין לחברה יכולת להמציא פתרון לנושא שמירת השבת. זאת למרות שהחברה בבעלות גויים.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד