י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

'בזק' עוברים ל'אפיקים'

בלעדי: עכשיו זה רשמי. תקציב הפרסום של 'בזק' למגזר החרדי עובר למשרד הפרסום 'אפיקים'

יהפוך למשרד המוביל? יגאל רווח, יו"ר 'אפיקים'
יהפוך למשרד המוביל? יגאל רווח, יו"ר 'אפיקים'



לאחר חודשים ארוכים של השערות ושמועות, עכשיו זה רשמי: תקציב הפרסום של 'בזק' עובר למשרד הפרסום 'אפיקים'. כך נודע ל'עניינים'.

ב'בזק' אישרו את הידיעה.

תקציב הפרסום של 'בזק' טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום 'קו מחשבה פוקסמן ושות''. מאז רכישת החברה על-ידי קבוצת סבן, חלו שינויים משמעותיים במערך השיווק והפרסום של החברה במגזר הכללי, כמו גם חילופי גברא בהנהלת החברה.

בתקציבי קבוצת 'בזק' השונים מטפל משרד הפרסום 'אפיקים', בהם 'בזק בינלאומי' ו'פלאפון'. העברת התיק ל'אפיקים' נעשתה כחלק מהמגמה להפקיד את כל הטיפול בקבוצת התקשורת במשרד אחד.

יצוין כי ליו"ר קבוצת 'אפיקים', יגאל רווח, ישנם קשרים הדוקים עם שר התקשרות אריאל אטיאס, אולם לא היה בכך השפעה על המהלך הנוכחי.

העברת התקציב התעכבה, לאחר ש'בזק' עלתה בקמפיין פרסומי נרחב בחודש האחרון לחיזוק התדמית באמצעות מסרים של שמירת הלשון ושיחה נקייה. עתה, לאחר שהסתיים הקמפיין, עובר הטיפול לידי 'אפיקים'.

סמנכ"ל השיווק של 'בזק', רן גוראון, אישר את הידיעה והדגיש כי 'בזק' מייחסת למגזר החרדי חשיבות רבה. לדבריו, השינוי התבקש הן בהיבט האסטרטגי של הפעילות הרבה המתוכננת במגזר החרדי, כמו גם בראייה של קבוצת תקשורת.

גוראון ביקש להודות למשרד 'קו מחשבה' על השירותים הטובים שהעניק ל'בזק'.

על-פי הערכות, עם מעבר התקציב ל'אפיקים', ותוכניות הפרסום המתוכננות של הקבוצה במגזר החרדי, יורחב באופן משמעותי היקף הפעילות של 'אפיקים', ויתכן שאף יוביל אותו למעמד משרד המוביל במגזר החרדי, על-פי נתוני 'יפעת בקרת פרסום' (כיום המשרד ממוקם במקום השני לאחר 'בולטון פוטנציאל'). לעומת זאת, 'קו מחשבה' נותרו ללא תקציבי עוגן, לאחר העזיבה של 'בזק' ו'טמפו'.

עוד נודע, כי 'בזק' קיימה בחודשים האחרונים מגעים ראשונים עם ועדת הרבנים לענייני תקשורת, זואת במטרה לנסות לגבש עבור הציבור החרדי מסלולים החסומים משיחות תועבה, בדומה למהלך שנעשה בתחום הסלולאר. בעבר קיימו גם 'הוט' שיחות עם ועדת הרבנים, אך הדבר עדין לא הבשיל.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד