ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

שלמה קוק עובר ל'קו עיתונות'

רכש חדש ל'קו עיתונות': העיתונאי שלמה קוק, לשעבר 'בקהילה', יצטרף לצוות העריכה של רשת המקומונים

העיתונאי שלמה קוק, לשעבר מ'בקהילה', סיכם היום על מעבר לרשת המקומונים 'קו עיתונות דתית', והוא יצטרף לצוות העריכה של העיתון – העורך הראשי אבי רוזן ועורך המשנה ינון פלאח.

קוק החל את דרכו כעיתונאי צעיר ב'בקהילה' לפני שלוש שנים, שם סיקר תחומים מגוונים, וכן כתב במוסף 'קולות'. הוא מקורב מאד לביתו של הגרי"ש אלישיב שליט"א, וכשכזה, הוא סיקר רבות את הנעשה בבית ברחוב חנן. הוא כתב בעיקר תחת שמו האמיתי, אך גם בפסבדונים 'שלמה מנחם' ו'אליהו שפירא'.

בחודשים האחרונים הוא ניהל מגעים עם 'קו עיתונות דתית'. הצדדים הגיעו להבנות בשבוע שעבר, וכאמור, היום סיכמו הצדדים על המעבר.

קוק אמור לסקר ב'קו עיתונות דתית' מגוון נושאים ובעיקר, יצטרף כצלע שלישית לרוזן ופאלח בצוות העריכה.

גורמים בעיתון אומרים כי זהו רק צעד ראשון לקראת שינויים מהפכניים שהעיתון אמור לעבור בקרוב. במסגרת זה, נמסר כי מתוכננות רכישות נוספות מעולם העיתונות החרדית.

קוק בחר בתגובה מקורית ומפורטת למהלך: "זהו יום נרגש בעבורי. לא פשוט לעזוב בית-ספר מקצועי ש'גידל' אותך זמן כה משמעותי. את מערכת היחסים החברית המדהימה שנוצרה ביני לבין אנשי 'בקהילה' במשך למעלה משלוש שנות עבודה צמודה, אי-אפשר לכמת לכדי 'תגובת שלמה קוק'".

עוד הוסיף, כי "אין לי מילים להודות ל'בקהילה', על העבר ועל העתיד. אך דא עקא, שברשת 'קו עיתונות דתית' הוצעו לי תפקידים שמהווים בעבורי אתגרים מקצועיים חדשים. היה קשה לסרב להם. עשיתי עצת חכם, ולאור פסיקתו אני בהחלט גאה להיות שותף לצעדי ההתפתחות של מערכות קו מחשבה ובפרט קו עיתונות על כל עריה ועותקיה. אתם מוזמנים להעביר ידיעות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד