כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

שיעור בתקשורת

קבוצת עובדים בהנהלת 'בזק' סיימה השבוע את לימודי הדף היומי במסכת יומא בביתו של הגראי"ל שטינמן

העובדים אצל הגראי"ל שטינמן. מימין: דובר 'בזק', יותם יקיר. משמאל: יאיר שור, סמנכ"ל הנדסה
העובדים אצל הגראי"ל שטינמן. מימין: דובר 'בזק', יותם יקיר. משמאל: יאיר שור, סמנכ"ל הנדסה

בכל יום, מעט לפני השעה 1:30, במשרדי הנהלת 'בזק' במגדלי עזריאלי ישנה תכונה רבה. כ-20 עובדי 'בזק', חלקם בכירים, מעבירים את כרטיס הנוכחות ל'יציאה' ויורדים לחדר הישיבות בקומה התחתונה. שם מתקיים שיעור דף היומי המאורגן על-ידי 'מאורות הדף היומי'.

קבוצה של כ – 20 עובדי בזק לומדת כבר מספר שנים בכל יום את שיעור הדף יומי, כשבתפקיד מגיד השיעור משמש הרב יחזקאל דויטש. בקבוצה משתתפים מספר קבוע של עובדים, שאליהם מצטרפים מידי פעם עובדים נוספים.

הלומדים בשיעור מייצגים את כל מגוון העיסוקים של עובדי 'בזק', מהנדסים, פקידים, טכנאים ועוד. ראוי לציין כי בשיעור נוכחים עובדים מכל הדרגות וחלקם בכירים במחלקות שונות.

ביום א' הגיעה קבוצת המשתתפים בשיעור לביתו של הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן שליט"א, שם סיימו בנוכחותו את מסכת יומא. הם גם זכו לברכתו החמה והלבבית של הגראי"ל.

העובדים המשתתפים בשיעור, מציינים בהערכה רבה את הרב קובלסקי, ואת פעילותו הברוכה של ארגון 'מאורות הדף היומי', שבזכותו קיים ב'בזק' שיעור קבוע שמאפשר לעובדים על אף טרדות היום יום, ללמוד את הדף היומי יחד עם מיליוני יהודים ברחבי העולם.

יאיר שור, סגן סמנכ"ל הנדסה ב'בזק', ואחד המשתתפים בשיעור, אמר כי הזמן המוקדש לשיעור נותן אפשרות לצאת לזמן קצר מההתעסקות היומיומית בחולין ומטרדות העבודה, וליהנות מהרוממות הרוח המיוחדת של ההתעמקות בסוגיות בגמרא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד