כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

והיו עיניך רואות

הפופולריות של סיקור חצרות הרבנים הביאה למיזם חדש: תקליטור וידאו עם אירועי רבנים ואדמורי"ם מכל העולם

בלי פוליטיקה. הלווית האדמו"ר מסטאמר
בלי פוליטיקה. הלווית האדמו"ר מסטאמר

מדורי תמונות הרבנים בעיתונות החרדית הולכים וגדלים. לצד זה, יוצאים לאור מגזינים מיוחדים המלאים אך ורק בתמונות מאירועים שונים בחצרות הרבנים והאדמורי"ם מכל רחבי העולם.

עכשיו יש מי שלוקח את הפופולריות הזו צעד אחד קדימה. בימים הקרובים יצא לאור תקליטור וידאו לצפייה במחשב באירועי החודש בחצרות הרבנים והאדמורי"ם. למיזם החדש יקראו 'בחצרות קודשינו'.

חמישה צלמי וידאו יתעדו את מיטב האירועים בעולם במהלך כל חודש, ולקראת כל ראש חודש התקליטור יוצע למכירה בחנויות בארץ ובעולם.

בתקליטור ישולבו קטעי וידאו קצרים וארוכים מלווים בכתוביות בעברית ובאנגלית. גורמים הקשורים למיזם אומרים כי לשם כך נבחר צוות צלמים, עורכים ובמאים מהשורה הראשונה.

אורכו של הדיסק הראשון שיצא לחנויות בימים הקרובים יהיה שעה שלמה, והוא יכיל 25 אירועים מכל חצרות הרבנים: הגרי"ש אלישיב, הגראי"ל שטינמן בכתיבת אות בספר תורה, הגר"ע יוסף בפטר חמור (לפני אישפוזו), האדמורי"ם מויזניץ', בלעזא, פיטסבורג, קאליב ועוד.

נודע כי מאחורי המיזם עומדת קבוצת משקיעים שבראשה עומד איש תקשורת חרדי בכיר.

בהתייחס לנושא מאבקי הכוחות בין אנשי החצרות, המשפיע לא פעם על צורת הסיקור, אומר איש התקשורת כי " אנחנו לא ניקח צד בשום מאבק. כל מי שיהיה אפשר להגיע אליו יהיה בפנים. מי שיראה את הדיסק הראשון יבין עד כמה היקף הסיקור יהיה גדול, כדי לא לפגוע באף אחד ולסקר בצורה שווה את כל כל הפלגים".

מחיר התקליטור: 15 שקל. הפצה ראשית: גל פז.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד