כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

אופנועי 'הצלה' נגנבו

מי גנב אתמול בלילה שני אופנועים של 'הצלה גוש דן' וניסה לגנוב שניים נוספים? המשטרה חוקרת

גנבים חסרי לב. אופנועי 'הצלה גוש דן'
גנבים חסרי לב. אופנועי 'הצלה גוש דן'

אתמול בשעה 2:00 לפנות בוקר עוד יצא המתנדב ר' אברהם גוטסמן, תורן הלילה של 'הצלה גוש-דן', לטפל במקרה של אדם שהתעלף בבני ברק. הבוקר בשעה 7:00 הוא ירד מהבית בדרכו למקרה חירום נוסף, ולתדהמתו הוא גילה שהאופנוע איננו.

כשהוא התקשר לרב אשר שלומוביץ, מנכ"ל 'הצלה גוש-דן', על מנת לעדכן אותו שהאופנוע נגנב הוא שמע לתדהמתו שהוא לא היחיד. אופנוע נוסף נגנב במהלך הלילה ואופנוע שלישי נפרץ אך לא נלקח.

2 האופנועים שנגנבו היו חדשים לגמרי ונכנסו לשימוש לפני שבועות מספר. אחד מהם אף לא הספיק לנסוע יותר מ-1000 קילומטר. הם נגנבו על ידי גנבים "חסרי לב", כפי שמגדירים אותם ב'הצלה', במהלך הלילה. אופנוע נוסף הוזז כמאה מטרים וניזוק אך לא נגנב, ולאחר שנוכחו הגנבים כי לא יוכלו לגנוב גם אותו, לקחו ממנו מספר פריטים ואת הקסדה וברחו.הגבנים ניסו לגנוב אופנוע נוסף.

מנכ"ל 'הצלה גוש-דן' אומר הבוקר כי הגניבה הזו עלולה לפגוע ביכולתם של המתנדבים להגיב למקרי חירום במהירות מאחר וכלי הרכב היחידים המסוגלים להגיב במהירות לכל אירוע באזור גוש-דן בתקופת החגים הם רק האופנועים. לאחר הגניבה נשארו מבין האופנועים החדשים רק 7 אופנועים נוספים, אך בלחץ המקרים וברמת הפריסה האיזורית נפגעה יכולת התגובה.

ב'הצלה גוש-דן' קוראים ומבקשים מהגנבים להשיב את האופנועים שהשימוש היחיד שלהם היה להציל חיים ולסייע לאנשים.

נודע כי הוגשה תלונה למשטרה בנושא, שחוקרת מספר כיוונים אפשריים. לדברי גורמים בארגון, לא יתכן כי בלילה אחד ינסו לגנוב ארבעה אופנועים דווקא של ארגון 'הצלה גוש דן'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד