ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

3 בני משפחה נהרגו בתאונה

טראגדיה: בתאונה מזעזעת נהרגו שלושה ממשפחת חדד בצפת: האב, חבר מועצה מטעם ש"ס, אשתו ובנם

הרב מרדכי חדד ז"ל
הרב מרדכי חדד ז"ל

טראגדיה בצפון: בתאונת דרכים מזעזעת בגליל התחתון נהרגו הערב (מוצ"ש) שלושה בני משפחת חדד מצפת. גופות ההרוגים, הבעל - הרב מרדכי חדד, חבר המועצה בצפת מטעם סיעת ש"ס, אישתו ובנם, נלכדו בתוך הרכב, וצוותי כיבוי אש עמלו זמן רב כדי לחלצן. המשטרה חושדת שהנהג הפוגע, שיצא לעקיפה מסוכנת, נהג תחת השפעת אלכוהול. הוא עצמו נפצע קל בתאונה.

התאונה אירעה כאשר בני המשפחה נסעו סמוך לצומת מגדל, על כביש 65, ומולם הגיעה מכונית מסוג ב.מ.וו, נהוגה בידי תושב הרצליה. נהג הב.מ.וו סטה למסלול הנסיעה הנגדי תוך שהוא מבצע עקיפה מסוכנת. שתי המכוניות התנגשו חזיתית בעוצמה. כתוצאה מההתנגשות נהרגו בני משפחת חדד שנסעו במיצובישי - ההורים והבן שישב מאחור. הבת שהייתה ברכב, נפצעה קשה.

נהג הב.מ.וו נפצע קל ושני נוסעים שהיו במכונית נוספת נפצעו בינוני.

אמבולנסים של מד"א ירדן העבירו את הפצועים לבית חולים פוריה בטבריה, והכביש שבו אירעה התאונה נסגר לשעות ארוכות.

לפי אתר NRG-מעריב, מחקירת אגף התנועה של משטרת העמקים עלה החשד כי נהג הב.מ.וו היה בגילופין. "מדובר בתאונה קשה ומחרידה בה קיפחו את חייהם שלושה בני משפחה אחת מעיר בצפון", אומרים במשטרה. "אנחנו חושדים שהנהג ברכב הב.מ.וו היה שיכור. המסקנה הראשונית שלנו היא ששוב הגורם האנושי הוא זה שהביא לתוצאות המחרידות".

אלי פרץ, מנהל מד"א ירדן, שהיה בין הראשונים להגיע לזירת התאונה סיפר למעריב: "כשהגענו לתאונה ראינו את שלושת בני המשפחה מחוצים למוות בתוך המיצובישי המרוסקת. צוותי כיבוי אש מטבריה נאלצו לנסר את המכונית, ורק אז הצלחנו לחלץ מתוכה את גופות ההרוגים. בשלב מסוים קיבלנו מידע שברכב המרוסק יש תינוקת. ערכנו חיפוש מדוקדק בתוך הרכב וגם מסביב בזירת האירוע, ולשמחתנו לא מצאנו תינוקת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד