ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

לא בושה לעשות כסף מהצד

אהרן גרנות מ'משפחה' מסביר מדוע כשביקשו ממנו להשתתף בקמפיין של 'מגדל', הוא לא היסס לרגע

אהרן גרנות כפי שהופיע בקמפיין של 'מגדל'
אהרן גרנות כפי שהופיע בקמפיין של 'מגדל'

כשביקשו ממני להשתתף בקמפיין של חברת 'מגדל', ידעתי כי מצפה לי גם קצת ביקורת. ובכל זאת, לא היססתי לרגע. לו הייתי כתב כלכלי המסקר את התחומים האלה אז אולי היה איזה איכא למיחש קטן. אבל מאחר ובחיים שלי לא כתבתי על ביטוח ותחומי הסיקור הכלכלי רחוקים ממני כרחוק התנחלות ממוחמד ברקה, אפילו לא הייתה לי קצה קציה של התלבטות.

קודם כל לעובדות: הכתבה שפורסמה ב'דה מרקר' שהעלתה את בעיית האתיות שבעניין הייתה כתובה בצורה עניינית. בניגוד למה שטענו בחברת 'מגדל', אנחנו דווקא כן קיבלנו כסף על השתתפותנו בקמפיין, הרווחנו אותו ביושר ואני לא מתבייש בכך. אני לא חושב שקיים קורא בר דעת החושב שההמלצה באה רק מלבינו הטהור מתוך הערכתנו העמוקה לחברת 'מגדל' ולתוכניות הביטוח שלה.

המלצותינו בנושא אינן שוות יותר מהמלצותיהם של ג. יפית או של המקביל החרדי שלה א. כי טוב המאמינים בין היתר גם בכסף שהם מקבלים מהחברה שעליה הם ממליצים.

ועכשיו לטענות. שלא יגלגלו הצדקנים עיניים לשמיים, מה שמותר ליאיר לפיד, דן מרגלית גיא פינס, גדעון רייכר ועוד, מותר גם לנו. אנחנו עובדים מספיק קשה על מקצועיותנו. מקצוע העיתונות, בניגוד למה שחושבים כמה אנשים, הוא מקצוע קשה ותובעני ללא יום וללא לילה.

הקוראים הקונים או מקבלים את העיתון אינם יודעים כמה אנרגיה כוחות ומאמץ מושקעים על מנת להוציא לאור כתבה אחת. כמה כאבי ראש וישיבות מערכת אין סופיות מתקיימות על מנת למצוא נושאים חדשים ומרתקים שיצדיקו את האימון שנותנים בנו קוראינו מידי שבוע.

על אף שמקום עבודתי בהחלט עושה מאמצים ראויים לשמם להביע את הערכתו לעבודה גם באמצעות השכר, עדין למשפחה הגדולה בלי עין הרע, שאני ורעייתי מגדלים (וכמוני גם שאר עמיתי שהצטלמו לקמפיין הזה) יש מה לעשות בכסף הזה. אל תדאגו, לא התעשרנו ממנו, בהחלט לא, אבל אין ספק שהוא עזר בהוצאות לחג והעבודה הצדדית הזאת בהחלט היא פיצוי לנשותינו שרואות אותנו בעיקר בשבתות ולילדינו שכשהם נשאלים היכן אבא הם מצביעים על הטלפון, מותר לנו, בהחלט מותר לנו לעשות כמה חלטורות מהצד.

שאלו אותי אגב האם חברת 'מגדל' אכן אמינה? אז תראו, בביטוחים אני לא ממש מבין, אבל אני יכול לומר משהו אחד על חברת מגדל – הצ'יקים שלה לא חוזרים. בימים טרופים אלה זה גם משהו.

קישורים:
העיתונאים ממליצים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד