ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מונעים את הצרבת

סבלתם בחגים מצרבת? אין סיבה שתמשיכו לסבול כל השנה: קחו "אומפרדקס -Z " התרופה היעילה המונעת צרבת

טיפול יעיל. אומפרדקס Z
טיפול יעיל. אומפרדקס Z

החגים עברו בשלום, אבל אצל רבים מאיתנו החגים השאירו אותם עם טעם מר בפה ובעיקר עם כאבים לא נעימים מלווים בצריבה מציקה באיזור בית החזה, וזאת לאור מחקר שערכה חברת "דקסון", באמצעות גיאוקרטוגרפיה, אשר כלל 2000 בתי אב בישראל, המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה בישראל מעל גיל 18, ממנו עולה כי מעל 30 אחוזים מהציבור הבוגר בישראל, סובל מצרבת בדרגות שונות.

אלו אשר ביקשו לקיים בהידור את שמחת החג בסעודות, נענו להמלצה והקדימו תרופה למכה, עברו אכן את החג בשלום. כמובן, הכוונה לאלו אשר נטלו את "אומפרדקס –"Z התרופה היעילה למניעת צרבת ללא צורך במרשם רופא.

"אומפרדקס-Z" מתייחדת בכך שהיא מונעת מראש את תחושת הצרבת עד 24 שעות, בקפליה אחת בלבד ליום.

אלו שלא נענו להמלצה וסובלים מצרבת, מומלץ מאוד ובעיקר בערבי שבתות, ליטול קפליית "אומפרדקס –"Z בערב השבת, וכך ימנעו מעצמם את הסבל הקשה. התרופה יעילה עד 24 שעות. ניתן להשיג את התרופה בבתי המרקחת ללא צורך במרשם רופא.

ד"ר מנחם מושקוביץ, גסטרואנטרולוג בכיר בבית החולים "איכילוב" מסר, כי "בעשר השנים האחרונות התפתחו גם בישראל הרגלי תזונה 'אמריקנים' הכוללים ארוחות עתירות שומן. נתון זה יחד עם הנטייה להשמנת יתר העולה בישראל מביאה אלינו יותר אנשים הסובלים מצרבת וצרבת חמורה".

ד"ר מושקוביץ הוסיף: "חשוב להעלות למודעות הצרכנים והקהילייה הרפואית את העובדה, כי קיים טיפול יעיל המונע צרבת חמורה". בנוסף להמלצה להימנע מארוחות כבדות, ממליץ ד"ר מושקוביץ להימנע ממאכלים הכוללים שומן, ממאכלים מטוגנים ולצער רבים – מוצרים המכילים קקאו (משפחת השוקולד).
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד