כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

בעגלה ובזמן קריב

'מגזרים' יעלו בקמפיין לעגלות לתינוקות של 'פג ישראל'. 25% מהלידות בישראל - מחרדים

ילדים בעגלה לא של 'פג'
ילדים בעגלה לא של 'פג'




משרד הפרסום 'מגזרים' קיבל את תקציב הפרסום של חברת 'פג ישראל', המשווקת מוצרים בתחום עגלות התינוקות.

זהו תחום שכמעט ולא פעיל במגזר החרדי. החברה תצא בפעילות משולבת של פרסום במדיה החרדית, קידום מכירות, פעילות מול משווקים ויחסי ציבור. הפרסום יהיה למותג 'בייבי סייפט'.

במחלקת המחקר של 'מגזרים' גילו כי 25% מהלידות בישראל, שהם כ-30 אלף לידות בשנה, באות מהמגזר החרדי, כך שנתח השוק כאן הוא גבוה מאד.

"אנחנו רוצים לפרוץ דרך"


בעקבות הזכייה בתקציב 'פג ישראל', וכפי שפורסם בשבוע שעבר גם בתקציב 'דוד ובינסקי', אומר אפי שקדי, סמנכ"ל 'מגזרים': "אנחנו מנסים להיות פורצי דרך במגזר החרדי. זה מתחיל מ'דפי זהב' שלראשונה נכנסו למגזר החרדי, וברוך ה' אחרי הפעילות שלנו היה להם גידול של 30% לעומת המדריך הקודם", אומר שקדי.

לדבריו, גם חברת 'אלקטרה מיזוג אוויר' היתה פעילה באמצעותם לראשונה במגזר החרדי, לאחר שאף חברת מזגנים לא הקדישה למגזר תקציבי פרסום, וגם הנתונים המחקריים הראו על גידול משמעותי בנתח השוק.

בכל הנוגע לקמפיין של 'פג ישראל', מגלה שקדי כי "יהיה קמפיין גדול במשך כחודש וחצי, כאשר הפעילות היא של 360 מעלות. זה כולל מיפוי החנויות הפעילות במגזר, פעילות מול המשווקים והפקת כנס משווקים, קד"מ בתוך הסניפים, יחסי ציבור, וכמובן קמפיין פרסום נרחב. זה גם נחשב פריצת דרך כי זה תחום שעוד לא טופל".

נתונים מחקריים מעניינים שמציג שקדי, הם על סוגי הרכב שמעדיף הנהג החרדי. בעוד שהסטיגמה הראשונית היא שהחרדי מעדיף רכב גדול שיוכל להכיל את כל המשפחה, מנתוני מחקר עולה כי 70% מהרכבים במגזר הם רכבים בעלי 5 מקומות בלבד. נתון זה מסתדר היטב עם מטרות השיווק של 'פיג'ו' לרכב רגיל בעל 7 מקומות, ולא לרכב מסוג 'מיני-ואן' ומעלה.

* איך אתה מסביר את זה שחברות הרכב הגדולות לא משקיעות במגזר?

"בתור סמנכ"ל שמתעסק רבות בפיתוח עסקי, אני יכול להגיד ששלושת המגזרים הם 50 אחוז מהמדינה, אבל הם לא מקבלים אפילו לא 8% מעוגת הפרסום. מנהלי השיווק מעדיפים לפעול בשוק שהם מכירים, ולראות את הפרסומות בכלי המדיה שהם נחשפים אליהם. לעומת זאת, מנהלי שיווק שחושבים באופן שונה, ומגלים את מנוע הצמיחה, עושים עבודה וקוצרים את הפירות".



באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד