י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

המלחמה על השבת עוברת משרד

קמפיין שמירת השבת של חברת מוצרי הנייר 'שניב' עובר מ'טריו' ל'בולטון פוטנציאל', בעקבות חילוקי דעות

יתמקדו ביתרונות האיכותיים. מוצרי 'שניב'
יתמקדו ביתרונות האיכותיים. מוצרי 'שניב'



משרד הפרסום 'טריו', שהוביל את קמפיין שמירת השבת של חברת 'שניב', הפסיק לטפל בתקציב החברה. זאת בעקבות חילוקי דעות מקצועיים בין הצדדים. 'שניב' בחרו במשרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' לטפל בתקציב הפרסום מכאן ואילך.

ב'בולטון פוטנציאל' מתכוונים ליצור אסטרטגיה חדשה למותג, ולהתמקד גם ביתרונות איכותיים של המוצר על-פני החברות האחרות, זאת בנוסף לנושא שמירת השבת.

מהלך החדירה של חברת 'שניב' לשוק החרדי נערך באמצעות התמקדות ביתרון של החברה כשומרת שבת. בשלב הראשון קיבלה החברה את הכשר ועדת הרבנים לענייני השבת, כחברה היחידה אשר משביתה את מפעלי הייצור בשבת.

לאחר הכותרות הגדולות ומודעות הענק בעיתונים, החלו ב'סנו' להשיב מאבק. יו"ר 'סנו', ברונו לנדסברג, פנה למערכות העיתונים ודרש לפרסם תגובה רשמית של החברה, שעל-פיה גם 'סנו' אינה רוכשת נייר גולמי מחברות אשר מחללות שבת. בעוד השבועונים 'משפחה' ו'בקהילה' פרסמו את תגובתו, ב'המודיע' וב'יתד נאמן' היא לא פורסמה, בעקבות הוראה של ועדת הרבנים.

במהלך התקופה הפכה המלחמה על השבת למאבק בין 'סנו' ל'שניב', כששני הצדדים רושמים ניצחונות והפסדים. בשלב מסוים קיבלה 'סנו' את הכשר הבד"צ 'העדה החרדית', וגם ועדת הרבנים אישרה כי 'סנו' רוכשת רק מתוצרת חו"ל ללא חשש חילול שבת.

למעשה, ראשי 'סנו' ומשפחת ברנט (השולטת ב'שניב'), שרויים בסכסוך משפטי מורכב וטעון מזה שנים. 'סנו' מחזיקה בכ-40% בעלות על 'שניב', והתנגדה לכך ש'שניב' תתחיל לשווק באופן עצמאי מוצרי נייר.

כאמור, לאחרונה התגלעו חילוקי דעות מקצועיים קשים בין משרד הפרסום 'טריו' וראשי 'שניב' על אופן ניהול הקמפיין, בין השאר באופן ניהול המאבק אל מול המתחרים, והוחלט להפסיק את ההתקשרות בין הצדדים.

בעקבות כך, 'שניב' פנו למשרדי פרסום אחרים, וכאמור, סיכמו על העברת התקציב למשרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל'.

בכך למעשה מתעצם המאבק בין 'סנו' – אחת המפרסמות הגדולות במגזר, לבין 'שניב', שמטופלת כעת במשרד פרסום בעל היקפי הפרסום הגדולים ביותר במגזר. עם זאת, ב'בולטון פוטנציאל' אומרים כי אין בכוונתם להיאבק נגד 'סנו', אלא להתמקד ביתרונות האיכותיים של המוצר.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד