כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

הסלולרים מתלבשים על החרדים

'סלקום' השיקה את הסניף החדש בבני-ברק באירוע יוקרתי, ו'פלאפון' תחלק חליפת 'בגיר' מתנה

המנכ"ל והרב מצגר בקביעת המזוזות בסניף 'סלקום'
המנכ"ל והרב מצגר בקביעת המזוזות בסניף 'סלקום'



מתחמם המאבק בגזרת הטלפונים הסלולאריים למגזר החרדי.

אתמול אחה"צ נערך אירוע יוקרתי לרגל השקת הסניף החדש של 'סלקום' בבני-ברק. באירוע נכחה צמרת סלקום, המנכ"ל עמוס שפירא, סמנכ"ל השיווק עדי כהן, מנהל המגזר החרדי חזקי חורוזובסקי ובכירים נוספים.

גם עיתונאים בכירים במגזר החרדי השתתפו בו, בהם גם בנימין ליפקין – עורך ראשי של 'בקהילה', יוסי אליטוב עורך החדשות של 'משפחה' ונציגים מכלי התקשורת במגזר.

את האירוע הפיק משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל', המטפל בתקציב יחסי הציבור של 'סלקום' במגזר החרדי.

את המזוזות קבע הרה"ר לישראל הגאון הרב יונה מצגר שליט"א שבירך את מנהלי 'סלקום' ואמר "נאמנותה של 'סלקום' לגדולי ישראל וההקפדה על הכשרות היא סוד ההצלחה של החברה, בפעולותיה של החברה לטובת הציבור החרדי אתם קונים לכם שם טוב ומביאים את הברכה לחברה".

מנכ"ל 'סלקום' אמר בטקס כי "אנו מודעים היטב לחשיבותו של הציבור החרדי וערים לצרכיו הייחודיים שהביאו בין היתר לפתיחת המרכזים הייעודיים שאת הראשון ביניהם אנו משיקים היום. אנו מתכוונים להמשיך ולהוביל בשירות ובמצוינות כאשר מבחינתנו הלקוח החרדי הוא במרכז".

מנהל השיווק של 'סלקום', עדי כהן, הציג בפני הנוכחים נתונים המראים כי ארבעים ותשעה אחוזים מכלל שוק המכשירים הכשרים הם מכשירי 'סלקום'. כהן גם ציין את מעורבותה של 'סלקום' בקהילה וציין מספר דוגמאות שהחברה נטלה חסות לאירועים תורניים.

'פלאפון' תחלק חליפות במתנה


גם 'פלאפון' ממשיכה במאמצים לכבוש נתח שוק בשוק הטלפונים הכשרים. החברה תצא בסוף השבוע בפרסום נרחב למבצע חדשני: כל הרוכש או משרדג שני מכשירי 'פלאפון', יקבל חינם שובר לרכישת חליפת 'בגיר' בשווי 1,000 שקל.

במשרד הפרסום 'אפיקים', שיזם את המהלך, אומרים כי מתנה מעין זו היא עליית מדרגה בתחום ההטבות הניתנות בשוק הסלולר במגזר החרדי. עוד אומרים כי מטרת המבצע היא לעודד רכישת מכשירי טלפונים בכשרות ועדת הרבנים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד