י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הנסיעה בוטלה

האדמו"ר מגור והגראי"ל שטיינמן החליטו לבטל את נסיעתם לארבע מדינות באירופה

הגראי"ל שטיינמן והאדמו"ר מגור
הגראי"ל שטיינמן והאדמו"ר מגור

בחודשים האחרונים השקיעו נאמני ביתם ומקרוביהם של האדמו"ר מגור והגראי"ל שטיינמן מאמצים רבים כדי לארגן את כל הלוגיסטיקה והמסלול המדויק של הביקור שהיה מתוכנן להתקיים בארבע מדינות באירופה

האדמו"ר מגור והגראי"ל שטיינמן תכננו לצאת יחדיו ולחזק את הקהילות היהודיות, לאחר בקשות והפצרות רבות מצד ראשי הקהילות, כשחלקם הגיעו בתקופה האחרונה לארץ רק כדי להפציר בגדולי ישראל להגיע.

בשבוע האחרון החלו דיבורים על דחיית הנסיעה, לאחר שהגראי"ל שטיינמן לא חש בטוב, אך בנתיים אלו נדחו על הסף. בימים האחרונים שוב לא חש הגראי"ל בטוב ואף ביטל את השתתפותו במספר כנסים ושיעורי תורה בהם היה אמור להשתתף ולשאת דברים.

רופאו האישי של הגראי"ל שטיינמן הגיע לביתו והודיע לו לאחר בדיקה כי חל עליו איסור חמור לצאת מהארץ. בעקבות כך הודיעו נאמני ביתו על ביטול הנסיעה. האדמו"ר מגור הודיע כי הוא לא ייצא לבדו למסע.

כעת האופציות של הנסיעה הן כדלהלן: או שמצבו של הגראי"ל שטיינמן יוטב וישתפר כבר בימים הקרובים ואז יתקיים המסלול המדובר לאירופה באיחור של כחודש ימים, כשבוע לפני חנוכה. או שהמסלול יידחה עד לאחר חג הפסח, ואז יתקיים בתחילת המסע הגדול האדמו"ר מגור והגראי"ל שטיינמן לחיזוק הקהילות היהודיות באוסטרליה.

מרגע קבלת הבשורה הערב בקרב ראשי הקהילות היהודיות באירופה, נרשמה אכזבה גדולה לאור ההתארגנויות וההכנות לקראת הביקור.

קרדיט:

שרות הקול החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד