כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"האם זכרתי לנתק את המגהץ מהחשמל...?"

ניופאן מציעה: מגהץ קיטור רב עוצמה חדש של טפאל עם מנגנון בטיחות המכבה אוטומטית את המגהץ

"האם זכרתי לנתק את המגהץ מהחשמל...?"

חברת ניופאן יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, החלה בשיווק מגהץ קיטור טפאל, בעל מערכת הגנה "Protect” לבטיחות מרבית.

למגהץ כיסוי ייחודי המשמש כמנגנון בטיחות המבצע בעת כיסוי המגהץ ניתוק אוטומטי של כל מערכות המגהץ, כך שבתום הגיהוץ אין צורך בכיבוי.

תחתית המגהץ בעלת פטנט ייחודי לטפאל – Ultra Gliss Turbo הכוללת פסים אקטיביים לגיהוץ מהיר ונוח, שלושה אזורי אדים לחלוקת אדים אופטימלית דרך 65 חרירים המפזרים באופן אחיד את הקיטור והופכים את פעולת הגיהוץ לקלה ומהירה יותר. תחתית המגהץ מחליקה בקלילות על הבגד, קלה לניקוי ובעלת מבנה מעוגל בבסיסה לגיהוץ דו כיווני.

המגהץ החדש של טפאל, מדגם GV9150, מאפשר התחלת עבודה מהירה תוך 2 דקות בלבד (לעומת מגהצים סטנדרטים המוכנים לגיהוץ תוך 4-15 דקות), לחץ קיטור גבוה במיוחד של 5 בר החודר לסיבי הבד ומיישר בקלות גם קמטים עיקשים וכן תפוקת אדים מקסימאלית של 150 גרם לדקה המקלה על העבודה בעת גיהוץ בדים עבים ומאפשרת גיהוץ אנכי עצמתי גם במצב של בגד תלוי אנכית.

למגהץ מיכל נשלף ומילוי מים מהיר המאפשר גיהוץ רציף ללא הפסק ומערכת סינון מים המאפשרת שימוש במי ברז בלבד, ללא צורך במים מזוקקים.

בנוסף, מנגנון אלקטרוני המפקח על יציאת קיטור מדוייקת, במגהץ נורית בקרה המתריעה כאשר יש צורך בניקוי מיכל המים ומאפשרת תחזוקה מונעת לשמירה על יעילות המגהץ לאורך זמן.


מחיר מגהץ קיטור טפאל מדגם GV9150 – 2,690₪.

ניתן להשיג ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות.

* * *

ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ומייצגת בלעדית בישראל מותגי יוקרה בינלאומיים כגון טושיבה, גרונדיג, דלונגי, קיטצ'נייד, מג'ימיקס, קנווד, JBL, BOSE , DELL ועוד. החברה מעסיקה 300 עובדים ומחזור פעילותה מסתכם בכ- 500 מליון שקלים בשנה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד