כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

הסוחרים של 'בקהילה'

איך חברת מסחר מקוונת תמכור לחרדים? ב'ביזפוינט' משתפים פעולה עם 'בקהילה' ומדווחים על עשרות רכישות

מהלך ארוך טווח. 'ביזפוינט'
מהלך ארוך טווח. 'ביזפוינט'



מנכ"ל חברת 'ביזפוינט', גיא סריג, אומר ל'עניינים' כי שיתוף הפעולה בין עיתון 'בקהילה' ובין חברת המסחר 'ביזפוינט' קוצר הצלחות כבר בשבוע הראשון. לדבריו, נרשמו פניות רבות ועשרות רבות של רכישות למוצרים שהוצגו בפרסום.

חברת 'ביזפוינט' היא מהחברות הגדולות בתחום המסחר במוצרי חשמל ואלקטרוניקה. 'ביזפוינט' היא הספקית הבלעדית למועדוני לקוחות המובילים בישראל, כמו 'מפעל הפיס', 'ישראכרט' ועוד. החברה פעילה בעיקר ברשת האינטרנט ולא היתה פעילה עד כה במגזר החרדי.

בשבוע שעבר החלה החברה בשיתוף פעולה עם עיתון 'בקהילה', ובעיתון פורסמה רשימת מוצרים לרכישה. לשם כך, הקימו ב'ביזפוינט' מוקד טלפוני שישרת את המגזר החרדי.

"אנחנו חברה שעובדת עם נישות", אומר המנכ"ל, גיא סריג, "אחת הנישות שראינו שלא מטופלת היא של המגזר החרדי. חיפשנו פלטפורמה לחדור למגזר וזיהינו את 'בקהילה' כפלטפורמה שיכולה להיות מתאימה. לפי הפעילויות שעד עתה נראה שזו היתה בחירה נכונה".

המנכ"ל מדגיש כי החברה תתאים לציבור החרדי מוצרים ייחודיים וחבילות רכישה. "יש לנו כוח קנייה עצום ויש לנו מגוון עצום של ספקים, כשנראה איזה מוצרים מתאימים למגזר אנחנו נפנה לספקים ונקנה את החבילות".

ההסכם עם 'בקהילה' הוא הסכם בלעדי שלא מאפשר שיתוף פעולה עם כלי מדיה אחרים במגזר. "אנחנו מאמינים במהלכים ארוכי טווח עם גופים מובילים", מסביר סריג.

חלק משיתוף הפעולה עם 'בקהילה' הוא בהסכם חלוקת הרווחים על העסקאות שנעשו באמצעות העיתון.

מנכ"ל עיתון 'בקהילה', חיים דרקסלר, מדגיש את העובדה ש'ביזפוינט' מציעה את המחיר הזול ביותר. "בגלל שהם מוכרים לקבוצות גדולות הם מגיעים למחירי הכי זולים בשוק", מסביר דרקסלר. "הם לוקחים את מנועי החיפוש ובודקים מה הכי זול, ונותנים מחיר זול יותר".

בכל שבועיים יתחלפו המוצרים לפי דרישה של הציבור. מוצרים שימכרו היטב, יפורסמו שוב ושוב, אומר דרקסלר ומבטיח כי בקרוב יציעו למגזר מוצרים נוספים, כמו מייבשי כביסה במחירים "מצחיקים" ועסקאות חתונה.

יתכן ואף החברה תיכנס לתחום הריהוט, אומר מנכ"ל 'ביזפוינט', אבל כרגע זה לא עומד על הפרק.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד