א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

לבייב עובר מב"ב לסביון

אפריקה ישראל מכרה לבעל השליטה 23 דונם בסביון. יבנה במקום מתחם מגורים למשפחתו המורחבת

אחוזה משפחתית. לבייב
אחוזה משפחתית. לבייב

לאחר שנים ארוכות בלב העיר החרדית בני-ברק, תעבור בקרוב משפחת לבייב למתחם מגורים ענק, אותו תבנה במזרח הישוב היוקרתי סביון. אפריקה ישראל, הנמצאת בשליטתו של לבייב ומחזיקה כבר עשרות שנים בכ-300 דונם בסביון, מכרה לבעל השליטה ולילדיו קרוב ל-23 דונם ביישוב, תמורת 60.8 מיליון שקל.

לפי אתר 'גלובס', המדווח על כך, כבר זמן רב מתכנן לבייב לעבור מבני-ברק לסביון. הוא עצמו קנה בעבר בית בתוך הישוב ואפריקה ישראל החזיקה ב-5 מגרשים גדולים בכניסה המערבית לסביון. אבל כנראה שלבייב חיכה גם שילדיו הקטנים (שבינתיים מתחנכים בבני-ברק) יתבגרו וגם שהתכנון במתחם הענק שבמזרח הישוב יבשיל, כדי שיוכל לתכנן את העברת המשפחה כולה (על צאצאיה הצפויים) לסביון.

בסוף השבוע אישרו דירקטוריון אפריקה ישראל וועדת הביקורת את העסקה למכירת 15 דונם בסביון לזוג לב ואולגה לבייב, תמורת 36.5 מיליון שקל. ילדיו של לבייב, ירכשו 8 מגרשים נוספים, בשטח של 7.6 דונם, במחיר של 24.3 מיליון שקל.

העסקה טעונה אמנם עדיין את אישור האסיפה הכללית של בעלי המניות, אולם לא סביר שאלה יערימו קשיים על בעל השליטה, הגומל להם בעליות מרשימות של המניה בשנים האחרונות. בנוסף, העסקה משקפת מחיר של כ-625 אלף דולר לדונם קרקע, מחיר סביר בהחלט לאור העובדה שמדובר במתחם קרקעות המרוחק מעט מהיישוב ושעדיין זקוק למיצוב היוקרתי.

צביה לבייב אלאזרוב, בתו הבכורה של לבייב המכהנת כסמנכ"ל השיווק של אפריקה ישראל, הייתה הסנונית הראשונה במשפחה, ועברה כבר לפני כשנה עם משפחתה לסביון. לאחר שהניסיון עלה יפה, החליטה משפחת לבייב לעבור בקרוב כולה, עם 8 הילדים האחרים.

לפי גלובס, עבור בני-ברק, אחת הערים הצפופות והעניות בארץ, מדובר באובדן נוסף של אחד מהפרנסים והפילנטרופים המוכרים בעיר.

איש העסקים מוטי זיסר, המתגורר עדיין בבית מפואר ברחוב אנילביץ' בבני-ברק, בונה בימים אלה את ביתו החדש בעיר פתח-תקוה. לבייב, שמאז נישואיו גר בעיר, מתגורר כיום בבית ענק (כ-750 מ"ר) ברחוב גוטמכר, בית שבוודאי יתגמד מול האחוזה שתוקם בסביון.

קישורים:
מקור הידיעה : גלובס
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד