כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

בלי קשר

ר' דודי זילברשלג סוגר את 'קשרים' ומצטרף לשיתוף פעולה עם 'טריו'. במהלך היה מעורב גם ראובן אדלר

מזיז דברים. זילברשלג
מזיז דברים. זילברשלג

מהלך מפתיע בפרסום החרדי: ר' דודי זיבלרשלג, שפתח לאחרונה מחדש את משרד הפרסום 'קשרים' שבבעלותו, החליט לסגור את המשרד לאחר 3 חודשים. במקום זאת, יצטרף זילברשלג לשיתוף פעולה עם משרד הפרסום 'טריו' של 'אדלר חומסקי ורשבסקי'. כך נודע ל'עניינים'.

ב'טריו' מאשרים שאכן מתקיים משא ומתן מתקדם בנושא. במהלך היה מעורב גם ראובן אדלר, מבעלי 'אדלר חומסקי ורשבסקי'.

זילברשלג היה בעבר אחד מהפרסומאים הבכירים בתעשייה החרדית. במשרד הפרסום 'קשרים' שבבעלותו טופלו תקציבי פרסום גדולים ומובילים במשק הישראלי. במהלך השנים דעך כוכבו של המשרד, וזילברשלג הצטרף לצוות המחלקה החרדית של משרד הפרסום 'פובלסיס סקטורס', שם פעל כיועץ אסטרטגי ללקוחות.

גם שיתוף פעולה זה הפסיק לפני כשנה, כאשר המחלקה החרדית של 'אריאלי סקטורס' התפרקה לחלוטין.

כפי שדווח ב'עניינים', לפני כשלושה חודשים החל זילברשלג להפעיל שוב את משרד הפרסום 'קשרים' שבבעלותו, ואף גייס לשם כך צוות עובדים. "הבסיס הרעיונאי הוא שאני הולך להעמיק את הטיפול האסטרטגי בלקוחות המשרד ופחות להתעסק בפרסום", אמר אז זילברשלג.

כיום, שלושה חודשים לאחר הפתיחה המחודשת של 'קשרים', החליט זילברשלג לסגור את המשרד ולהתחבר למשרד הפרסום 'טריו'. אופן שיתוף הפעולה עם 'טריו' יהיה כשזילברשלג ו'טריו' יטפלו במשותף בלקוחות אשר היו עד כה מטופלים על-ידי זילברשלג, וכן בלקוחות נוספים העתידים לבוא על ידיו. ההערכות הן, כי זילברשלג לא יהיה מעורב בתפעול השוטף בתיקי הפרסום, אולם המשרד ייעזר בשירותיו במהלכים אסטרטגיים ובשירותי לובינג.

מקורבים לשני הצדדים אומרים כי זילברשלג מביא איתו נדוניה יקרה של תיקי פרסום גדולים, שבעתיד אף יהיו פעילים במדיה החרדית. בשלב זה ידוע רק על תקציב הפרסום של הרכבת הקלה בירושלים, שטופל עד כה ב'קשרים', ויתכן שיטופל מעתה במשותף עם 'טריו'. ככל הנראה, בשבועות הקרובים נתבשר על תיקי פרסום נוספים שזילברשלג הביא עימו ל'טריו'.

לר' דודי זילברשלג קשרים הדוקים מול אישים בכירים בפוליטיקה ובעסקים. היכולת האישית שלו "להזיז דברים" היא נדירה. במגזר החרדי ישנה חשיבות רבה בקשרים אישיים מול אישי ציבור וחצרות הרבנים. מהיבט זה, המשבצת עליה יתיישב זילברשלג ב'טריו' משדרגת עוד יותר את רמת היכולות של המשרד בתחום זה.

למהלך זה יש השלכה נוספת. משרד הפרסום 'קשרים' התמודד לאחרונה במרכז על תקציב הפרסום של בנק ירושלים למגזר החרדי. אלא שעתה, ככל הנראה, התמודדותו מתבטלת, מאחר ו'טריו' מטפלים בתקציב הפרסום של בנק 'מזרחי טפחות' במגזר החרדי. בכל מקרה, בשבוע הבא צפוי הבנק לפרסם את החלטתו באשר למשרד הזוכה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד