ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

שלושה בחורי ישיבה נהרגו בדרום

הלוויתם של הבחורים משה גולן ז''ל ויונתן ביטון ז''ל, נערכה אמש. הלוויתו של הבחור לוי הנדל ז''ל היום במגדל העמק. חמישה בחורים נוספים מאושפזים בבתי חולים

ההרוגים, מימין לשמאל: יונתן ביטון ע"ה, משה גולן ע"ה ולוי הנדל ע"ה
ההרוגים, מימין לשמאל: יונתן ביטון ע"ה, משה גולן ע"ה ולוי הנדל ע"ה

הלוויתם של הבחורים משה גולן ז''ל ויונתן ביטון ז''ל, תלמידי ישיבת 'תומכי תמימים' חב''ד בקרית גת, תצא בשעה 23:00 מבית הלוויות שמגר בירושלים. הלוויתו של הבחור לוי הנדל ז''ל, בן 14, בנו של הרב יוסף ישראל הנדל שליט''א, רב קהילת חב''ד במגדל העמק, תצא מחר בשעה 15:00 מישיבת 'תומכי תמימים' חב''ד במגדל העמק

שלושת הבחורים נהרגו היום (ג) בצהריים בתאונת-דרכים קטלנית, וחמישה נוספים נפצעו. סמוך לשעה 14:00 דווח לתחנת מגן דוד אדום של אזור הנגב כי רכב פרטי התהפך לתעלה בכביש המוביל מצומת ציחור לכיוון דרום, כ-60 קילומטרים מצפון לאילת.

אל המקום הגיעו צוותי מד"א, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, אשר קבעו את מותם של שלושה מהנוסעים במקום. שני מסוקים צבאיים הוזנקו על מנת לסייע בפינוי הפצועים.

ממד"א נמסר כי בתאונה נפצעו חמישה בני אדם. אחד הפצועים פונה במסוק כשהוא במצב קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, ושאר הפצועים במצב בינוני לבית החולים יוספטל באילת. טרם ידוע על נסיבות התאונה, וכוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה.

הפצועים הם תלמידי ישיבת חב"ד, בגילאים 13 עד 17, שהיו בדרכם למבצעי מצווה באילת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד