ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

יועץ התקשורת של שר התקשורת

שבועיים אחרי שעזב את כורסת הקופירייטר של 'אפיקים', עובר פיני יצחקי לדברר את שר התקשורת. "זה אתגר גדול בשבילי"

מקורב למוקדי ההשפעה. יצחקי
מקורב למוקדי ההשפעה. יצחקי

פיני יצחקי, לשעבר קופירייטר במשרד הפרסום 'אפיקים', מונה לדובר שר התקשורת, אריאל אטיאס, ולמתאם הפעולות בין השר לבין הכנסת והממשלה.

פיני יצחקי שימש כקופירייטר בשלוש השנים האחרונות בפרסום 'אפיקים'. לפני כן שימש כקופירייטר במשרדי הפרסום 'פרסום גל' ו'בולטון', וכן במשרדי פרסום כלליים. לפני כחודש הוא עזב את תפקידו ב'אפיקים', כפי שפורסם ב'מרכז העניינים'.

כאמור, ל'מרכז העניינים' נודע כי השבוע נחתם החוזה בין משרד התקשורת לבין יצחקיף שבמסגרתו יהיה אחראי יצחקי על כל תפקידי הדוברות של שר התקשורת, וכן לאיש הקשר ולמתאם הפעולות בין השר ובין הכנסת והממשלה.

יצחקי ושר התקשורת עבדו יחד עוד בתקופת קמפיין הבחירות, בהן היה אחראי אטיאס על קמפיין התקשורת של מפלגת ש"ס, ואילו יצחקי, שימש כקופירייטר של משרד הפרסום 'אפיקים', שטיפל בתקציב ש"ס בבחירות.

במשרד התקשורת אישרו את הידיעה.

יצחקי אומר ל'מרכז העניינים', כי "זה אתגר גדול בשבילי עם סיפוק רב להיות מקורב לכל מוקדי ההשפעה והעשייה במדינה. עולם התקשורת בכלל והתקשורת הסלולרית עוברים מהפיכות של ממש בתקופה האחרונה, ותפקידי יהיה ללוות את השר בייעוץ תקשורתי ומול הכנסת והממשלה".

יו"ר קבוצת 'אפיקים', ר' יגאל רווח, בירך את יצחקי על תפקידו החדש, שאחד מהגורמים לו היה עבדותו במשרד הפרסום 'אפיקים', המקורב לשר התקשורת ולתנועת ש"ס.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד