י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

'יתד נאמן' עולה יותר

10 חודשים אחרי תחילת ההפצה הרוויה בימי רביעי, 'יתד נאמן' מעלה ב-20% את מחיר הפרסום של המהודרה החינמית

השקעה אדירה. יעקב לבין, מנכ"ל 'יתד נאמן'
השקעה אדירה. יעקב לבין, מנכ"ל 'יתד נאמן'

עיתון 'יתד נאמן' הודיע למשרדי הפרסום על העלאת של 20% במחירי הפרסום בימי רביעי – היום בו מחולק העיתון ב-135 אלף עותקים בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ.

במכתב ששיגרה מחלקת השיווק למשרדי הפרסום נאמר כי "עם תום תקופת ההרצה של גיליון יום ד' של 'יתד נאמן' המגיע בתפוצה רוויה של 135,000 בתי אב בכל ריכוזי היהדות החרדית ברחבי הארץ, אנו שמחים להודיעך שהמהלך השיווקי החדשני זכה להצלחה מעל ומעבר לכל ההערכות המוקדמות. ההשקעה האדירה הכרוכה בהפקה ובהפצה של העיתון בכל יום ד' ב-135,000 עותקים מאלצת אותנו להעלות את מחירי הפרסום בעיתון בימי רביעי בכ-20%".

בעוד המחירון הקודם עמד בהתאמה למחירי העיתון של יום שישי, הרי שעל-פי המחירון החדש המעודכן לינואר 07, המחירון של עמוד בעיתון יעמוד על 25 אלף שקל. זאת בעוד בימי שישי מחיר פרסום עמוד בעיתון החדשות עומד על 21 אלף שקל. במוסף יתד השבוע עומד מחיר המחירון על 29 אלף שקל.

גם מחיר אינטש אחד בעמוד הראשון יעמוד בימי רביעי על 480 שקל, לעומת 400 שקל בימי שישי.
מנתוני ההפצה שהעביר 'יתד נאמן' למשרדי הפרסום עולה כי העיתון מפיץ בירושלים את המספר הגבוה ביותר של עותקים – 45,400, בבני ברק 36,000 ובמודיעין עילית 6,700.

ישובים וערים נוספים בהם מופץ העיתון הם: אלעד, ישמח משה, פתח תקווה, אשדוד, רחובות, תפרח, קרית גת, באר שבע, אופקים, נתיבות, ירוחם, נתניה, זכרון יעקב, צפת, קרית אתא, רכסים, חיפה, בית שמש, ביתר, תל ציון, טלז סטון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד