כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

מסע אל תוך הטשולנט

משרד הפרסום 'טריו' ערך סיור ל-50 מנציגי לקוחותיו בירושלים והפיק חוברת מושגים על המגזר החרדי

מקרב הלבבות. מרגלית
מקרב הלבבות. מרגלית

משרד הפרסום 'טריו' בחרו להעמיק את הקשר עם הלקוחות ולהציג להם בצורה בלתי אמצעית את המגזר החרדי מבפנים.

בשבוע שעבר ערך המשרד אירוע לכ-50 נציגים מכלל לקוחות המשרד, שהוגדר בצורה מליצית כ'מסע אל תוך הצ'ולנט'. באירוע השתתפו נציגים נמ'שופרסל', בהם גם סמנכ"ל השיווק ירון דור, שנבחר לאחרונה ליו"ר איגוד המפרסמים. כמו כן השתתפו כל מנהלי המותגים של 'פרוקטר אנד גמבל', נציגים מ'הרץ', חברת החשמל, בנק מזרחי-טפחות ועוד.

השיירה יצאה לכיוון ירושלים וסיירה בשכונת שערי חסד, שם נכחה בהדלקת נרות חנוכה בביתה של משפחה חרדית, שאירחה את הקבוצה כיד המלך. לאחר מכן הם נכחו גם בהדלקה של האדמו"ר מקרלין, סיירו בשכונת מאה שערים ובגאולה – מרכז הסחר והקניות של הציבור החרדי. האירוע הסתיים בארוחת ערב במסעדה בירושלים, שם האזינו להרצאה של הרב ישראל גליס על ירושלים והתקשורת החרדית.

לכבוד האירוע הפיקה מחלקת יחסי הציבור של 'טריו' חוברת מושגים בסיסיים במגוון תחומים במגזר החרדי, כמו 'מקווה נייעס', מגזין תמונות ועוד.

גדי מרגלית, מנכ"ל 'טריו', אומר ל'מרכז העניינים': "היוזמה לאירוע הגיעה כתוצאה מהתעניינות הולכת וגוברת לדעת יותר על העולם שכאילו נראה להם מוזר ולא מוכר. הרצון שלנו היה לקרב אותם לעולם הזה, גם ברמה של קירוב לבבות. אני מכנה את הלקוחות שלנו גם כשותפים עסקיים וגם כשותפים חברתיים".

* הם מכירים את המספרים ויודעים שיש כאן נתח שוק גדול. הסיור מדברן אותם יותר להשקיע?

"בדיוק כך. הרעיון הוא לקחת אותם מעבר למספרים ולנתונים היבשים. שיראו תפיסת חיים, איך הדברים מתנהלים, איך אנשים חושבים. זה מה שהיה חשוב לנו, מעבר לטיפול השוטף במדיה וכמה זה עולה".

לדברי מרגלית, "האנשים היו מאד מאד נלהבים. הם ראו דברים שלא ידעו קודם ואני חושב שזה קצת נגע לליבם לראות את החנוכיות בחוץ ואנשים שאירחו אותם כאילו הם בני בית".

* לסיור יהיה השלכות מעשיות בקרוב?

הכוונה היתה שלא תהייה השלכות מעשיות. זה לא מסע לפיתוי, אלא הם אנשים שמקרב לקוחותינו. זה מתוך התפיסה שלנו גם כשותפים חברתיים. לכן לא הזמנו חברות שלא נמנות על לקוחותינו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד