ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

זהירות! טלפון מהמיסיון

ארגון המסיון 'יהודים למען אותו האיש' החל לפעול באמצעות חיוג למשפחות חרדיות במסווה של "שיעורי תנ"ך"

מסיונרים בפעולה. אילוסטרציה
מסיונרים בפעולה. אילוסטרציה

בימים האחרונים נרשמה עליית מדרגה בפעילות של המסיונרים בישראל. ארגון 'יד לאחים' חושף כי מסיונרים מקיימים מערך של שיחות טלפון ישירות לבתי משפחות חרדיות במסווה תמים של הזמנה לשיעורי תנ"ך מרתקים וקבלת ספרים חינם. לארגון הגיעו דיווחים על שיחות כאלו שהתקבלו בבתים שונים ובחלוף דקות אחדות מתחילת השיחה, היה זה ברור לגמרי כי הדוברים האדיבים מעברו של הקו אינם אלא מיסיונרים, שאינם מאמינים בתנ"ך אלא בברית החדשה רח"ל.

פעילי האגף למאבק במיסיון הצליחו על נקלה להוכיח כי כל השיחות בוקעות מכתובת אחת: מוקד 'יהודים למען אותו האיש' ברחוב יגאל אלון בתל-אביב. אנשי 'יד לאחים' שהתחקו אחר התופעה, הבהירו כי גם אם אנשים לא נענים בחיוב להצעותיהם הנלוזות, די בכך אם הם נגררים איתם לויכוח, זו מבחינת המיסיונרים גם הצלחה.

"מכאן הסכנה הגדולה", חידד השבוע יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ שליט"א. "אנו פונים בפנייה נרגשת לכל מי שמקבל שיחה טלפונית כזאת לביתו. גם אם אתם מזהים כי אחד ממרשיעי הברית נמצא עמכם עתה בשיחה מעברו השני של הקו, ויש לכם את כל הרצון להוכיחו ולהקניטו במילים קשות – אנא חוסו על נפשותיכם ואל תדברו עמו, מטוב ועד רע. מהרו לסיים את השיחה ולנתקה, ולדווח על כך בהקדם האפשרי ליד לאחים", ביקש הגרש"ב ליפשיץ נרגשות.

מ'יד לאחים' נמסר כי אם לא תיעצר המגמה המיסיונרית המרושעת, תתקיים בשבוע הבא הפגנה מול מוקד היהודים המשיחיים, ברחוב יגאל אלון בתל אביב, שממנו יוצאות הטלפון היזומות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד