י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

'טעמן' תצא למכרז

ב'טעמן' מתכוונים לצאת למכרז על תקציב הפרסום ולהגדיל אותו באופן משמעותי ב-2007. בשנת 2006 השקיעה החברה 274 אלף דולר

מתכונן למכרז. שי הורוויץ, מנכ"ל 'פרסום נטו'
מתכונן למכרז. שי הורוויץ, מנכ"ל 'פרסום נטו'

חברת 'טעמן' מתכוונת לצאת במכרז על תקציב הפרסום למגזר החרדי. בתקציב הפרסום טיפלו עד כה משרדי הפרסום 'נטו' בבעלות שי הורוויץ, ו'תוצאות אפקטיביות' בבעלות ישעיהו איצקוביץ . כך נודע ל'מרכז העניינים'.

בנוסף, מתכוונים ב'טעמן' להגדיל באופן משמעותי את תקציב הפרסום לשנה הקרובה.

מר שלום חיים, מנכ"ל 'טעמן', אישר ל'מרכז העניינים' כי אכן בכוונתו לצאת במכרז, אולם לא באופן מיידי. כן אישר חיים כי בכוונתו להגדיל את תקציב הפרסום.

חברת 'טעמן' משווקת מגוון רחב של מוצרי מזון, בין היתר שמנים שונים (קנולה, שמן זית, סויה), שימורי מזון (טונה, סרדינים, פטריות, אננס, אפרסקים, אגסים ועוד), דגני בוקר, מחיות לתינוקות וחטיפים מלוחים ומתוקים תחת המותג צ'אפ. כמו כן, משווקת החברה מוצרי שוקולד.

בשנת 2006 החלה לשווק סדרת ממתקים חדשה תחת המותג 'זאזא' בהכשר בד"ץ. בסדרה למעלה מ-30 סוגי ממתקים בצורות וטעמים שונים.

על-פי נתוני 'יפעת בקרת פרסום', בשנת 2006 עמד תקציב הפרסום של החברה במגזר החרדי במחירי מחירון על 274 אלף דולר, כאשר עיקר נתח התקציב הופנה למותג 'זאזה' (104 אלף דולר), לשוקולד השוויצרי (60 אלף דולר), לשמן אגוזי המלך (58 אלף דולר), והשאר לקטשופ, שמן זית, מיונז ו'טעמן בייבי' – מזון לתינוקות.

האסטרטגיה של 'טעמן' היא שיווק מוצרי מזון ברמת מחירים נמוכה, כך שנתח השוק יהיה גדול, גם אם הרווח מועט.

בשנת 2006 החברה ביצעה שינוי משמעותי, כאשר החליטה להתקשר עם משרד פרסום ולהתחיל במסעי פרסום נרחבים בעיתונות החרדית. לשם כך שכרה החברה את משרדי הפרסום 'פרסום נטו' ואת 'תוצאות אפקטיביות' שטיפלו בהחדרת מוצרי החברה במגזר החרדי.

כאמור, מנכ"ל 'טעמן', מתכוון בשנה הקרובה להגדיל באופן משמעותי את תקציב הפרסום של החברה ולערוך בו שינויים, החברה תצא במכרז על תקציב הפרסום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד