י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

'קוקה קולה' חזרה לפעילות במגזר החרדי

הנה זה מגיע: 'קוקה קולה' החלה בפעילות באמצעות פרסום 'מימד'. "אנחנו לא מחפשים את הזבנג וגמרנו", אומר סמנכ"ל השיווק

טל רבן ותומר סגיס במסיבת העיתונאים
טל רבן ותומר סגיס במסיבת העיתונאים

אחרי תקופת הכנה ארוכה, שכללה מחקרים מעמיקים, בדיקות יסודיות וקבוצות מיקוד שחקרו את אופיו של הצרכן החרדי מכל היבטיו, יצאה השבוע 'קוקה קולה' במהלך פרסומי במגזר החרדי.

בתקציב הפרסום של 'קוקה קולה' זכה לפני כשנה משרד הפרסום 'מימד'. כפי שדווח ב'מרכז העניינים', במהלך החודשים האחרונים עמלו במשרד יחד עם אנשי השיווק של 'קוקה קולה' על הקמפיין החדש, והוא היה אמור לעלות בתחילת 2007.

הקמפיין תדמיתי עלה בשבוע האחרון תחת הסלוגן:"לא דומה, לא כמעט, קוקה-קולה". מהחברה נמסר כי הקמפיין נוגע בתכונות ייחודיות של הקהל החרדי שמחפש מוצר אמיתי, מקורי ואיכותי על מנת לכבד את הזמנים והאנשים היקרים לו.

היעדים של חברת 'קוקה קולה' הם להגדיל את נתח השוק של החברה במגזר החרדי. זאת לאחר שחברות כמו RC ו'פפסי' כבשו בשנים האחרונות נתח שוק גדול במגזר, בעיקר בגלל יתרון המחיר הזול.

סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה, טל רבן, אמר במסיבת עיתונאים כי ממחקרים שערכה החברה עולה שהמותג קוקה -קולה מתקשר היטב אצל הקהל החרדי עם צריכה בהזדמנויות מיוחדות ומושקעות: 80% מהנסקרים סברו כי קוקה-קולה מתאים עד מתאים מאד לצריכה בסעודות משפחתיות בשבת ובחג. 84% מהנשאלים סברו שקוקה-קולה מתאים עד מתאים מאד לצריכה באירוע משפחתי חשוב ומרגש כדוגמת שבע ברכות וסעודת אירוסין.

עוד עלה מן מהמחקרים כי הקהל החרדי הוא בעל מודעות גבוהה למותגי איכות ואבחנה גבוהה בכל הנוגע למוצרים שהוא צורך. על פי הנתונים 36% מהמגזר החרדי מתחשב במותג בעת קניית מוצרים שונים. כמו כן, נמצא שהצרכן החרדי מבדל את קוקה-קולה בשוק המשקאות למול משקאות אחרים.
הקמפיין משתמש במושגים הלקוחים מתוך ההווי החרדי, ומעביר את התחושה שהמותג קוקה-קולה מעניק לכל סיטואציה – יותר הנאה, יותר שמחה ויותר כבוד.

במפגש העיתונאים , אותו הנחה תומר סגיס, מנהל יחסי הציבור של החברה, השתתפה גם מנהלת שיווק מגזרים של קוקה קולה, גלי טאוב-שריג. ובמהלכו הציגה קוקה קולה את הקמפיין החדש לעיתונאים.

במענה לשאלת 'מרכז העניינים', אמר רבן כי הסלוגן של החברה יישאר לאורך זמן רב. "אנחנו לא מחפשים את הזבנג וגמרנו. לא נחליף סלוגן אלא כל הפעילויות הנוספות של החברה יהיו מתוך המסר הזה".

רבן הדגיש כי החברה מכבדת תחרות הוגנת מול המתחרות בשוק, ואין בכוונתה להיכנס לעימות ישיר עם החברות האחרות. זאת למרות הסלוגן ה"לוחמני" שגיבשה החברה.

במגזר הכללי חברת 'קוקה קולה' פעילה רבות להעברת מסרים של 'פעילות אקטיבית'. לדברי רבן, "אנחנו בוחנים כיום את מידת ההתאמה של ערכי האקטיב גם למגזר החרדי, ואני לא פוסל שום תוכן כזה לציבור החרדי". עוד הוסיף רבן כי בחברה ישקלו גם בנייה של המותג 'דיאט קוקה קולה' במגזר החרדי לפי מידת הצריכה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד