י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

בנק פאג"י במיתוג חדש: 'בדיוק בשבילך'

המסרים המרכזיים: מקצוענות והתאמת השירותים הבנקאיים לצרכי הציבור החרדי. פאג"י יחל במהלך השנה לשווק משכנתאות באופן עצמאי

מימין לשמאל: דוב גולדפריינד מנכ"ל פאג"י, הרב אברהם ורדיגר יו"ר הבנק ודוד גרנות מנכ"ל הבינלאומי
מימין לשמאל: דוב גולדפריינד מנכ"ל פאג"י, הרב אברהם ורדיגר יו"ר הבנק ודוד גרנות מנכ"ל הבינלאומי

"אנחנו בנק ששומר על צניעות. עכשיו הגיע הזמן לרענן את תחום הפרסום של הבנק, אבל עדיין נמשיך להיות צנועים", כך אומר ל'מרכז העניינים' מנכ"ל בנק פאג"י, רו"ח דב גולדפריינד. לדבריו, עם כניסתו לתפקידו הגיעו למסקנה בהנהלת הבנק כי יש צורך לצאת במסע מיתוג חדש לבנק במגזר החרדי.

בתקציב הפרסום של הבנק החל לטפל בחודשים האחרונים משרד הפרסום 'אפיקים', לאחר שזכה במכרז שערך הבנק. השבוע יצא הבנק במהלך המיתוג מחדש תחת הסיסמא: 'בדיוק בשבילך'.

הבנק יצא בקמפיין פרסום נרחב בעיתונות החרדית למיתוג החדש ובשילוט בסניפים. כמו-כן, לווה המהלך במבצעי השקה ייחודיים. גם עובדי הבנק לקחו חלק בהיערכות למהלך החדש.

במסיבת עיתונאים להשקת המהלך החדש אמר גולדפריינד כי: "מיתוג בנק פאג"י כחלק מקבוצת הבנק הבינלאומי, תומך ביעדים העסקיים של הבנק ומחזק את המוניטין של הבנק בשירות האיכותי והמקצועי שהוא מעניק ללקוחותיו. בנק פאג"י ימשיך ויוביל את תחום הבנקאות במגזר החרדי וכן יגביר את פעילותו בתחום המשכנתאות ובפיתוח מוצרים ושירותים יעודים למגזר זה".

מנכ"ל קבוצת 'אפיקים', שי לחוביצר, הציג במסיבת העיתונאים את מה שעומד מאחורי המהלך החדש. לדבריו, לקוחות הבנק מכירים בערכים של פאג"י, כבנק המשויך לציבור החרדי וכמקצוען בתחומו. אולם המהלך החדש נועד להטמיע את הערכים של השרות וההתאמה של שרותי הבנק במיוחד לצרכי הקהילה חרדית. כך למשל הבנק יצא בקרוב במבצע הלוואה מיוחדת בתנאים מועדפים לרכבים יד-שנייה, הפופולאריים יותר במגזר החרדי מרכבים יד ראשונה.

מנכ"ל הבנק, דב גולדפריינד, גילה בשיחה עם 'מרכז העניינים' כי בנק פאג"י יחל בקרוב לשווק באופן עצמאי משכנתאות לציבור החרדי. עד עתה הבנק שיווק משכנתאות עבור הבנק הבינלאומי, ונטל רק עמלות על המכירה. אולם הבנק נערך בימים אלו לשווק באופן עצמאי משכנתאות. יתכן גם כי הבנק ירכוש מהבנק הבינלאומי את כל המשכנתאות שנמכרו על-ידי פאג"י.

לדברי גולדפריינד, תחום המשכנתאות הוא עוגן לחדירה למשק הבית הפרטי, ולכן, הבנק משקיע בתחום זה מאמצים רבים. עוד הוסיף, כי מהלך זה יקל את השירות לציבור החרדי, אשר לעיתים קרובות נתקל בקשים ביורוקרטים מול נציגי הבנק הבינלאומי, שלהם תקנות ברורות מי רשאי ליקח משכנתא וכמה. במקרים חריגים, שבהם נציגי המשכנתאות של פאג"י ראו לנכון למכור משכנתא גם למי שאינו עומד בתקנות, נוצר קונפליקט מסוים. בעתיד, נציגי פאג"י יוכלו לשווק משכנתאות כראות עיניהם לטובת הלקוחות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד