ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

שר האוצר מאמץ את פרוייקט התעסוקה של מודיעין עילית

אברהם הירשזון במהלך הצגת התוכנית לצמצום הפערים החברתיים של האוצר: "פרויקט התעסוקה במודיעין עילית מעיד על יכולת הצלחת תוכנית צמצום הפערים החברתיים"

ראש מועצת מודיעין עלית, הרב יעקב גוטרמן, עם שר האוצר
ראש מועצת מודיעין עלית, הרב יעקב גוטרמן, עם שר האוצר

שר האוצר אברהם הירשזון הציג היום את תוכנית משרד האוצר בחמישה תחומים: מס הכנסה שלילי, פנסיית חובה לכל עובד, אכיפת שכר מינימום, העמקת סבסוד מעונות היום וחלוקה שיוויונית יותר של נטל המס.

במרכז נאומו הזכיר שר האוצר את ביקורו בשבוע שעבר בעיר החרדית מודיעין עילית ואת התרשמותו מהצלחת פרוייקט הcall center (קול סנטר) ביישוב. "סיירתי לפני כשבוע במועצה המקומית מודיעין עילית. מועצה מקומית חרדית, אשר מהתנהלותה ניתן ללמוד המון", אמר הירשזון. "אבל בהקשר בו אני דן היום, אבקש להעלות על נס את מפעל הcall center (קול סנטר) שהוקם במועצה.

"זו הדוגמא ב ה- הידיעה לכך שנשים חרדיות יכולות לעבוד. סוד ההצלחה פשוט: יצירת מערכי הכשרה תומכי עבודה, יצירת מקומות עבודה ביישוב ובעיקר מתן מענה הולם לילדי העובדות, מעבר לשעות הלימוד. כמו שזה הצליח במודיעין עילית – אין סיבה שזה לא יצליח במקומות אחרים".

שר האוצר הדגיש שאכן בכוונתו להגדיל באופן משמעותי את היצע מעונות היום והצהרונים לנשים עובדות.

שר האוצר סייר בשבוע שעבר במודיעין עילית, כאורחו של ראש המועצה הרב יעקב גוטרמן. לאחר סיור במוסדות החינוך ובמפעלי התעסוקה אמר: "מודיעין עילית מהווה מודל לצמיחה כלכלית וצמיחה חינוכית. הדבר צריך להוות מודל לא רק לערים החרדיות הנוספות אלא לכל ערי הארץ".

בתגובה לנאומו של שר האוצר אמר ראש המועצה, הרב יעקב גוטרמן: "אני מעודד מהגיבוי הפומבי שהעניק שר האוצר לפרויקט התעסוקה לנשים שהוקם במודיעין עילית. בכך אימץ שר האוצר את תוכנית התעסוקה של מודיעין עילית כמודל הצלחה ברמה לאומית".

ראש המועצה הוסיף כי בכוונתו להמשיך לפתח פרויקט זה כדי לספק מקומות עבודה נוספים לנשות היישוב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד