י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הסוד של 'קוקה קולה' כשר לפסח

גם השנה תוכלו לשתות בפסח 'קוקה קולה'. קווי-הייצור במפעל קוקה-קולה הוכשרו לפסח תשס"ז במעמד הגרי"מ לאו

הרבנים בסיור בעת הכשרת המפעלים
הרבנים בסיור בעת הכשרת המפעלים

קווי-הייצור במפעל 'קוקה קולה' בבני ברק הוכשרו לפסח, במעמד הרה"ג ישראל מאיר לאו שליט"א-הרב הראשי לתל אביב- יפו וצוות מפקחים בכיר של הגרמי"ל לנדא שליט"א –רבה של העיר בני ברק. הרבנים בלוויית משגיחי הכשרות ומנהלי הייצור והתפעול סיירו בקווי הייצור השונים והיו נוכחים בשעת ביצוע ההכשרה.

את הסיור במפעל ליוו:הגר"י זלצברג שליט"א - מנהל מחלקת הכשרות ברבנות ת"א, הרב יהודה כץ מראשי לשכתו של הגרמי"ל לנדא שליט"א והרב אברהם שטיצברג- האחראי על הכשרות בחברת קוקה- קולה. בכך הושלם למעשה תהליך ההכשרה לפסח שהחל במקור הייצור של חומרי הגלם במפעלי קוקה- קולה במקומות שונים בעולם.

ביום ראשון האחרון הגיעו צוותי הכשרה בראשות הרבנים שליט"א למתקני קוקה -קולה במפעל בבני ברק. מנכ"ל קוקה- קולה ישראל יצחק תמיר ותומר סגיס מנהל יחסי הציבור קיבלו את פני הרבנים. מנהל הייצור אורי וינברג סייר עם הרבנים בקווי הייצור על מנת לעמוד מקרוב על תהליך ההכשרה .

מנכ"ל קוקה-קולה, איציק תמיר, בירך על שתוף הפעולה החיובי והפורה עם מערך הכשרות של הרב לנדא שליט"א בבני ברק ומערך הכשרות של רבנות תל אביב. "אנו רואים בכם שותפים מלאים בכל הקשור לתהליך הפיתוח והייצור של מותגי החברה לשוק הישראלי,והתוצאות מדברות בעד עצמן. תמיר הוסיף כי "בחברת קוקה-קולה מקפידים על השילוב שבין כשרות מהודרת ואיכות ללא פשרות על מנת להעניק לצרכן באשר הוא הנאה מירבית ממשקאות החברה". עוד ציין מנכ"ל קוקה- קולה את הירתמות חברת קוקה- קולה העולמית לשמירה על גדרי הכשרות המחמירים של רבנות ת"א, ושל הגרמי"ל לנדא שליט"א. "חומרי הגלם המסופקים ע"י החברה מותאמים לדרישות הכשרות במהלך השנה בכלל ולחג הפסח בפרט".

הרה"ג ישראל מאיר לאו שליט"א בירך על תשומת הלב של חברת קוקה-קולה בנושא הכשרות ועל ההבנה שהיא מגלה כלפי הציבור הדתי והחרדי:"אתם ההוכחה כי אפשר להצליח תוך גילוי רגישות לצרכיו של הציבור החרדי". הרב לאו שיבח את הרב זלצברג על הירתמותו ומסירותו בכל הקשור לכשרות קוקה- קולה לאורך השנה בכלל,ובחג הפסח בפרט. הרב לאו ציין כי שיתוף הפעולה בין רבנות ת"א לקוקה- קולה זכור לטוב עוד מימי חמיו הרה"ג יצחק ידידיה פרנקל זצ"ל. "הקפדתכם בנושא הכשרות ראויה לציון, ובהזדמנות זו אני רוצה להודות למערך הכשרות של הרב לנדא שליט"א על שיתוף הפעולה עם מערך הכשרות של רבנות ת"א".

לתהליך ההכשרה עצמו קדם מבצע ניקוי יסודי, במסגרתו נוקו והוכנו להכשרה כל קווי הייצור, מכונות המילוי וכמובן עמדות הסירופ והתמציות. מבצע הניקוי כלל פירוק וניקוי כל קווי הייצור והרכבתם מחדש.

בקוקה-קולה ציינו כי החברה נכנסה לתהליך ההכשרה פרק זמן ארוך, יחסית, לפני חג הפסח, בכדי לעמוד בביקוש הגדול לספק לקהילות היהודיות בעולם משקאות קוקה-קולה כשרים לפסח בהכשר מהדרין.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד