כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

התובנה של בנק אגוד

משרד הפרסום 'תובנות' החל לטפל בתקציב הפרסום של בנק אגוד. הבנק חונך סניף חדש למגזר החרדי בשכונת גאולה בירושלים שיעסקו בהשקעות ובמשכנתאות

תחרות קשה. פתיחת סניף פאג"י בירושלים
תחרות קשה. פתיחת סניף פאג"י בירושלים

בנק אגוד חונך סניף חדש, ה-31 במספר, למגזר החרדי ברח' מלכי ישראל בירושלים. בתקציב הפרסום של הבנק עובר לטפל משרד הפרסום 'תובנות' בבעלות שוקי בטיסט. עד עתה היה פעיל הבנק במגזר החרדי באמצעות משרד הפרסום 'ואקנין'.

מהנהלת הבנק נמסר כי סניף גאולה הוקם כחלק מתוכנית אסטרטגית של בנק אגוד להעמיק את פעילותו בקרב לקוחות פרטיים במגזר החרדי. הסניף החדש, באחריותו הניהולית של סניף ירושלים ראשי בראשותו של מר נתנאל גמליאל, יתמקד בפעילויות בתחום השקעות ומשכנתאות.

מהלך פתיחת הבנק בגאולה של אגוד מגיע לאחר שבנקים נוספים הרחיבו את פעילותם במגזר החרדי ופתחו סניפים בריכוזים החרדיים. בנק אגוד ינסה להילחם על נתח השוק של הבנקים האחרים.

חיים פרייליכמן, מנכ"ל בנק אגוד, אמר כי הבנק ממשיך להעמיק את פעילותו מול המגזר החרדי. "אנו מוצאים כי האוכלוסייה החרדית מהווה פוטנציאל גבוה לגיוס לקוחות. אוכלוסיה זו מתאפיינת בנאמנות כלפי הבנק והיא בעלת מוסר תשלומים גבוה", אמר פרייליכמן.

בסניף החדש השירותים והמוצרים מותאמים למגזר החרדי, כמו משכנתאות לקניית דירה, חיסכון בהוראת קבע, ייעוץ בנושא השקעות ומתנות מתאימות.

הבנק יצא במסע פרסום מצומצם לסניף החדש, באמצעות משרד הפרסום 'תובנות'.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד