י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"באתי להגיד לכם תודה"

ראש עיריית אשדוד, צבי צילקר, הגיע לערב גיבוש של מתנדבי 'הצלה דרום' והודה להם במילים נרגשות. מנכ"ל הארגון: סוד ההצלחה הוא באהבה ובאחווה

מנכ"ל 'הצלה דרום'  מעניק תעודת הוקרה לראש עיריית אשדוד.  צילום: דוברות 'הצלה דרום'
מנכ"ל 'הצלה דרום' מעניק תעודת הוקרה לראש עיריית אשדוד. צילום: דוברות 'הצלה דרום'

"הזכות שלי היא לבוא לכאן ולומר לכם תודה", אמר ראש עיריית אשדוד צבי צילקר, במהלך מסיבת ט"ו בשבט שנערכה אמש, (א') לכבודם של מתנדבי הארגון.

כחלק ממערך ערבי הגיבוש שיזמו יו"ר 'הצלה דרום' הר"ר מיכאל שוורץ, ומנכ"ל הארגון, יוסי וייסנשטרן, נערכה בעיר אשדוד, העיר בה מספר המתנדבים הוא הגדול ביותר, ערב גיבוש והוקרה לעשרות המתנדבים, במעמד ראש העיר צבי צילקר, מנהלי מד"א באזור, ראשי אגפים בעיריית אשדוד, וקברניטי ארגון 'הצלה דרום'.

מסיבת ט"ו בשבט למתנדבים, התקיימה כאמור, אמש ביום ראשון, באולם השמחות 'חנצינסקי' ברובע ז' בעיר. עשרות המתנדבים הסבו מסביב לשולחנות ערוכים, וקיבלו את פניו של מנהל מד"א אזור לכיש, דרור ריכטר, ומעט מאוחר יותר את פניו של ראש העירייה צבי צילקר, כשהוא מלווה בראש אגף הביטחון בעירייה, אריה איטח.

חבר הנהלת הארגון, הר"ר משה וובר, פתח את הערב, וקיבל בברכה לבבית את המתנדבים והאורחים המכובדים. מיד לאחר מכן נשא דברים יו"ר מד"א אזור לכיש דרור ריכטר שאמר, "אני רוצה להעלות על נס, את שיתוף הפעולה המיוחד, שהינו לתפארת מדינת ישראל, בין ארגון מד"א לארגון 'הצלה דרום', באזור הניהול שלי, שיתוף פעולה שבראש ובראשונה אחראים לו, יו"ר הארגון הרב שוורץ, ומנכ"ל הארגון יוסי וויסנשטרן".

ריכטר הוסיף, "לכם המתנדבים, מגיעה ברכה גדולה על ריצה 24 שעות ביממה להצלת חיים. כל העיר חייבת לכם את התודה, ולפיכך באתי לשהות במחיצתכם, ולהודות לכם".

מיד לאחר דבריו, שזכו למחיאות כפיים סוערות, נשא דברים ראש העירייה צבי צילקר שאמר, "'כל המציל נפש אחת מישראל, כאילו קיים עולם מלא'. היו הרבה אירועים, בהם אנשים שלא זכו לטיפול רפואי מיידי בזמן קצר, איבדו את בריאותם ולשווא. בזכותכם, מתנדבים יקרים, בזכות הנגישות הרבה שלכם לכל מקום, והרצון שלכם להציל חיים, ובזכות המכשור המתקדם בו אתם מצויידים, העיר אשדוד, חייבת לכם תודה".

צילקר הוסיף וציין, "כשאתם המתנדבים החרדים, מגיעים לאירועים שונים, ומטפלים במסירות בפצועים, אתם גורמים לשיפור אדיר בתדמיתו של הציבור החרדי, ומרבים אהבה ואחווה בתוך העם".

ראש העיר גם דיבר בפני המתנדבים על הצרכים העתידיים של עיריית אשדוד, במקרים של אסונות המוניים כרעידת אדמה, ואמר כי המוכנות והזמינות של מתנדבי הארגון בשעת אירוע שכזה ח"ו, תהיה קריטית להתמודדות עם אירועי אסון המוניים ח"ו.

מייד לאחר מכן, ובהעדרו של יו"ר הארגון הר"ר מיכאל שוורץ, השוהה בימים אלו בחו"ל, נשא דברים מנכ"ל 'הצלה דרום' יוסי וויסנשטרן שאמר, "סוד ההצלחה של 'הצלה דרום' הוא אך ורק בזכות האהבה האחווה, השלום והרעות שיש ביניכם, מתנדבי הארגון. ללא עזרתכם ופועלכם, לא היינו יכולים להגיע להישגים, ולהגשים את היעדים אותם הצבנו בפנינו, הצלת חיים ללא לאות וללא הפסקה 24 שעות ביממה".

לאחר דבריו של מנכ"ל הארגון, ישבו המתנדבים עוד שעה ארוכה יחדיו, סביב השולחנות הערוכים, והתפזרו בסוף האירוע לביתם, כשליבם מלא במאגרי אנרגיות חדשים, שיסייעו להם ללא ספק, באירועים השונים אליהם ייגשו, עד לגיבוש הבא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד