ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

עיריית בני-ברק נגד ערוץ 2

ערוץ 2 דיווח אמש כי שלושה חברי מועצה בעיריית בני-ברק חייבים עשרות אלפי שקלים לארנונה. דובר העירייה: אין חובות. ערוץ 2 מתנהל בחוסר הגינות כלפי העירייה

פרנקטהל בישיבת עבודה בעירייה
פרנקטהל בישיבת עבודה בעירייה

"אין, כיום, לאף חבר במועצת עיריית בני-ברק חוב כספי כשלהי בגין ארנונה לעירייה וזאת על סמך דו"ח מינהל ההכנסות לסוף שנת הכספים 06', ומשום כך פרסום דו"ח ביקורת מטעם משרד הפנים בנושא זה לשנת 05' ב"קול ישראל" ובערוץ 2 הוא בלתי הולם ובלתי הוגן". כך מגיב אברהם טננבוים, דובר ומזכיר עיריית בני-ברק, על השידורים אתמול בשני הערוצים על חובות ארנונה לעירייה של שלושה חברים במועצת העירייה.

הדובר הדגיש, כי לא יתכן שדוחו"ת שעוסקים בתקופות קודמות מדווחים בתקשורת כאילו ישנם חובות ארנונה של חברים במועצת העירייה ויש בכך הטעיה זדונית של ציבור המאזינים. לדבריו, החמור בפרסום הוא שמתוך 90 רשויות מקומיות שבהם יש חובות מוזכרות ארבע רשויות: שלוש שיש בהן חובות נבחרים בסכום של מאות אלפי ₪ ובני-ברק שבה חוב עבר של עשרות אלפי ₪.

בדו"ח הביקורת המפורט של משרד הפנים לשנת 05' נכתב על שלושה חברי מועצה שהיו חייבים ארנונה לעירייה. לשניים מהם היו חובות בסכומים קטנים שנפרעו כבר באותה תקופה. אשר לחבר שלישי שחובותיו הגיעו לכ-40,000 ₪, אותו חבר סירב לפרוע את חוב, של מאות אלפי ₪ בטרם תוסדר תביעתו לסכום בשל מבנה שהוא השכיר לה לפני כעשר שנים למוסד חינוכי. ואכן, הנושא הועבר לבדיקת המח' המשפטית של העירייה שהגיעה עם חבר המועצה להסדר קיזוז כספים, ומאז אין לאותו חבר מועצה כל חוב כספי לעירייה.

בנוסף לכך, הרב ישכר פרנקנטהל, ראש העיר פועל כל העת לחיסול תופעה של חובות ארנונה של חברי מועצה, עובדים ותושבים כאחד.

הדובר הוסיף, כי ערוץ 2 גם נהג כלפי העירייה שלא כהוגן כאשר לפני כחודש ומחצה פירסם ידיעה במסגרת החדשות על מים מזוהמים בבני-ברק. אולם כאשר התברר כי הידיעה אינה נכונה והמים נקיים, הערוץ לא טרח לעדכן את הצופים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד