ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

שמועות: הרב הלפרין רוצה את 'ישראלי'

על-פי הדיווחים בכוונתו לרכוש 25% מהעיתון. בן צבי ל'אייס': לא היה ולא נברא. לאחרונה דווח ב'בחדרי חרדים' על כוונתו של הלפרין להקים עיתון יומי

לא פראייר. הרב רפאל הלפרין. צילום: עיתון תל אביב
לא פראייר. הרב רפאל הלפרין. צילום: עיתון תל אביב

לאחר שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי בכוונת הרב רפאל הלפרין להקים עיתון יומי למגזר החרדי, עתה נפוצות שמועות כי הלפרין נמצא במו"מ לרכישת עיתון 'ישראלי' הנמצא בקשיים כלכליים ובדיונים בבתי המשפט.

בעיתון 'דה מרקר' פורסם היום כי שלמה בן צבי, הבעלים של 'ישראלי', נמצא במגעים עם הרב רפאל הלפרין, למכירת 25% מעיתון החינמי.

אולם מכיוונו של בן צבי מכחישים בתוקף המגעים. "לא היה ולא נברא: לא מדובר במשא ומתן, לא תחילתו של משא ומתן, לא ראשיתו של משא ומתן, לא דיבור על פתיחת משא ומתן, והשניים לא נפגשו בכלל", נמסר מכיוונו של בן צבי לאתר 'אייס'.

מנגד, גורמים ב'ישראלי' אמור ל'אייס' כי "ברור שהוא יכחיש, אבל הלפרין לא פראייר. הוא רוצה את עמדת המנכ"ל, אבל מה שיותר חשוב - הוא רוצה את עמדת בית המשפט, היא חשובה לו עוד לפני שהוא יסגור משהו עם בן-צבי".

באתר 'בחדרי חרדים' דווח לאחרונה כי הרב הלפרין החליט לחזור לתוכניתו הישנה ולהקים עיתון יומי למגזר החרדי. אז אמר הרב הלפרין בכוונתו ""להקים עיתון מהיסוד או לרכוש עיתון אחר. היו נימוקים שבעקבותיהם גנזתי אז את התכנית, אבל עכשיו אני הולך עליה, רק לא החלטתי באיזה ערוץ".

קישורים:
הרב הלפרין חוזר לתוכניתו להקים עיתון יומי
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד