י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

מנכ"לית 'מקאן' פורשת

אורלי טובולסקי חדד, ששימשה כמנהלת משותפת ביחידה החרדית של 'מקאן אירקסון', פורשת מתפקידה. איתן דובקין ימשיך לכהן כמנהל המחלקה

מנכ"לית 'מקאן' פורשת

שינויים בצמרת: אורלי טובולסקי חדד, ששימשה עד עתה כמנהלת משותפת ביחידה החרדית של משרד הפרסום 'מקאן אריקסון', פורשת מתפקידה. טובולסקי-חדד הודיעה אתמול באופן רשמי למנהלי המשרד על כוונתה לפרוש.

טובולסקי-חדד מונתה לתפקיד מנהלת משותפת לפני כשנתיים, לצידו של איתן דובקין. היא היתה אחראית בעיקר על פעילות יחסי הציבור של היחידה, המטפלת בתקציבי הפרסום של 'טבעול', 'טבע', בנק לאומי, 'קידי-שיק', יבואן הרכב 'מאיר' ועוד.

נודע כי בכוונתה של טובוסלקי-חדד לחזור ולהתמקד בתחום יחסי הציבור, ולא בפרסום. בתפקידיה הקודמים היא שימשה גם כעוזרת דוברת 'סלקום'.

טובסלקי חדד מסרה כי "השנתיים האחרונות היו עבורי חוויה ואתגר. אני מאמינה שהיחידה החרדית ב'מקאן' תמשיך לגדול ולצמוח ותגיע מהר מאד למקום הראשון בין משרדי הפרסום המגזריים. אני שמחה שהיה לי חלק בגדילה ובצמיחה ובהפיכת היחידה לחלק אינטגרלי מעולם הפרסום".

אבי קורנס, מנהל מגזרים ב'מקאן אריקסון', מסר כי "אורלי ביקשה לסיים את תפקידה לאחר שהגיעה להחלטה להתרכז שוב במקום שממנו היא באה, בתחום יחסי הציבור. אם אדם רוצה להחליט על שינוי מקצועי, זה לגיטמי. אנחנו נפרדים ברוח טובה, ואני מקווה שנמשיך לשתף פעולה בעתיד".

איתן דובקין ימשיך לשמש לבדו כמנהל המחלקה החרדית. איש יחסי הציבור עזריאל שטיינר, שעבר לאחרונה מ'פרסום גל' ל'מקאן', יהיה אחראי מעתה על כל מערך יחסי הציבור של המחלקה החרדית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד